תקשורת ומדיה

עומר אדם נחשף: אלו הופעות הפיצוי שיתקיימו בקרוב

עומר אדם צפוי להודיע בקרוב על שלושה מופעי פיצוי למעריצים המאוכזבים מהופעה בפארק הירקון. המופעים עשויים להתקיים כבר בקיץ הקרוב בזאפה לייב פארק שבראשון לציין. ההודעה הרשמית: בקרוב
מערכת ice | 
עומר אדם אופטיקנה (צילום יחצ)
המופע של עומר אדם ממשיך לתפוס כותרות. אחרי שהופיע 58 דקות בלבד ביום חמישי האחרון בפארק הירקון ועורר את זעמם הרב של המעריצים, אדם הודיע על מופעי פיצוי שייערכו כאשר כל אחד מהמבקרים שהגיעו להופעה יוכל להיכנס בחינם.
היום (שני) העיתונאי רן בוקר חשף כי הזמר צפוי לערוך את שלושת המופעים כבר בקיץ הקרוב שייסגרו באופן רשמי בקרוב בזאפה לייב פארק שבראשון לציון. על פי בוקר, ההודעה הרשמית על המופעים צפויה בקרוב מאוד.
 
כזכור, אדם הודיע אחרי המופע שנכשל: "החלטנו ככה: אנחנו פותחים כמה מופעים (נעדכן בהמשך איפה), כמו שאנחנו אוהבים, בהם נוכל לשיר יחד ואוכל לראות אתכם איתי. אז כל מי שרכש כרטיס והיה בהופעה והתאכזב (וגם כל מי שרכש, היה ולא התאכזב יוכל לקבל כרטיס חדש ללא עלות". 
 
מחירי ההוצאות של ההופעות החדשות שעשויות להתקיים בלייב פארק נבדקו בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס" כאשר במקרה שהוא יעשה בסופו של דבר אכן שלוש הופעות הן יעלו לו כ-2.4 מיליון שקלים. הרווח הנקי שעשה מההופעה בפארק הירקון אגב - כ-3.5 מיליון שקלים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה