תרבות ופנאי

בוס ה-WWE לשעבר תרם לקרן של טראמפ 4 מיליון דולר

מנכ"ל ה-WWE לשעבר, וינס מקמהן, שילם 5 מיליון דולר בתשלומים שלא נחשפו בעבר לצדקה של דונלד טראמפ, שהתרחשו באותן שנים שהנשיא העתידי הופיע באירועים בטלוויזיה בגלל "פיוד ההיאבקות" הידוע לשמצה שלהם, לפי דיווח.

מערכת ice | 
וינס מקמהן (צילום אינסטגרם)
ה-WWE תרם 4 מיליון דולר לקרן טראמפ שנעדרה כעת ב-2007, השנה שבה גילח טראמפ את ראשו של מקמהן באמצע הזירה באירוע WrestleMania 23 בתשלום לפי צפייה, כך נכתב ביום חמישי.
 
הפעלול של רסלמניה 23 היה שיאו של ריב "קרב המיליארדרים" המתוקשר של ה-WWE, שבו מקמהון וטראמפ תמכו כל אחד למתאבק והסכימו להימור שבו המנצח יגלח את המפסיד קירח אם המתמודד שנבחר יפסיד.
העסקה של טראמפ עם ה-WWE קראה למקמהן להעביר את דמי ההופעה שלו בסך 4 מיליון דולר לצדקה בתמורה להשתתפותו, אמר אדם שמכיר את החוזה לוול סטריט ג'ורנל.
טראמפ נקט לכאורה צעדים כדי להגן על שיערו המיוחד, והנחה את הכפופים לו לעשות את העסקה כך ש"בשום פנים ואופן לא יורשה למר מקמהן לגלח את ראשו, גם אם המתאבק של מר טראמפ ימות בזירה", לפי כתב עת.
 
בהמשך התרברב טראמפ שהסיפור של גילוח הראש היה כל כך פופולרי שהוא קיבל פיצוי של מיליון דולר נוסף, הוסיף הדו"ח.
 "אדון. טראמפ ו-WWE חתמו על חוזה לפיו ה-WWE הסכימו ואכן שילמו לו באופן אישי דמי הופעה של מיליון דולר", אמר עורך הדין של WWE, ג'רי מקדוויט, לרשת. "במקביל, בני הזוג מקמהן תרמו תרומה אישית לקרן טראמפ בסך 4 מיליון דולר. לא שולם עמלה נוספת למר טראמפ, או כל תרומה נוספת לקרן טראמפ, בשל הצלחת האירוע".
מיליון דולר נוסף שולם לצדקה של טראמפ בשנת 2009. באותה שנה, טראמפ הופיע בתוכנית הדגל "WWE Raw" כחלק מקו עלילה שהוא מתכנן להשתלט על החברה - אך בסופו של דבר "מכר אותה בחזרה" למקמהן . טראמפ גם קיבל 100,000 דולר דמי הופעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה