תרבות ופנאי

כוכב 'זגורי אימפריה' חושף את הפציעה: "נזק עד היום"

השחקן עוז זהבי התראיין בתוכנית 'העולם הבוקר' ברשת 13 ובראיון למירי מיכאלי ורותם ישראל התייחס לתאונה שעבר נירו לוי, וכמו כן, גם לתאונת האופנוע שעבר בעצמו: "נגרם לי נזק בכפות הרגליים כי לא הייתי ממוגן כמו שצריך. אני מאחל לנירו לוי רפואה שלמה, הוא ייצא מזה"
מערכת ice | 
עוז זהבי (צילום מיכה לובטון)
אחרי תאונת האופנוע של כוכב 'רמזור', נירו לוי, שזעזעה את עולם התרבות הישראלי והובילה לשלל תגובות ואיחולי החלמה מצד אנשי הברנז'ה הישראלית, השחקן עוז זהבי, אופנוען בעצמו, עלה הבוקר (חמישי) לשידור בתוכנית 'העולם הבוקר' בערוץ רשת 13 ובראיון למירי מיכאלי ורותם ישראל התייחס לתאונה שעבר עצמו וכמו כן, לתאונה הקשה של נירו לוי.
על ההתניידות באופנועים: "אני חושב שהכלי הדו גלגלי הוא הכלי הכי טוב בישראל ברמת הניידות, נקודה. ברמת הבטיחות הוא דורש התעסקות מוגברת ומודעת, זה חשוב איך ללמוד ולקרוא את הכביש. צריכים זהירות, צריך תמיד להיות ממוגנים מאה אחוז. בתאונה שעברתי נגרם לי נזק בכפות הרגליים כי לא הייתי ממוגן כמו שצריך, יש לי נזק עד היום. אני רוצה לאחל לנירו לוי רפואה שלמה, הוא ייצא מזה".
 
על החרדות איתן הוא מתמודד: "כשהייתי צעיר יותר פחות הייתי מרשה לעצמי לדבר על חרדות, הייתי פוחד מהמילה הזאת חרדות והיום אני יותר מרשה לעצמי לדבר על זה בלי להרגיש שזה גומר אותי או מרסק אותי. יש נטייה להגיד שהכל בסדר, בטח כגבר ישראלי, אבל עם ההתבגרות אתה לומד יותר לקבל את הדברים האלה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה