תרבות ופנאי

לאלי אספוסיטו חוגגת בתל אביב עם האחים חג'ג'

השחקנית והזמרת הארגנטינאית לאלי אספוסיטו ביקרה במסעדת pop&pope שבבעלותם של האחים צחי ועידו חג'ג'
מערכת ice | 
לאלי אספוסיטו (צילום דינה דדשב)
הזמרת והשחקנית הארגנטינאית לאלי אספוסיטו הגיעה לישראל בשלישי לפנות בוקר על מנת להופיע בארץ כחלק מסיבוב ההופעות שלה. אתמול (יום רביעי) התקיימה ההופעה הראשונה והיום תתקיים הופעה נוספת  בפארק אריאל שרון. בהתחלה התכנון היה לבצע הופעה אחת, אולם לאחר שכל הכרטיסים נמכרו תוך מספר שעות, נוספה הופעה נוספת. 
 
ביום שלישי בערב היא אף הספיקה לבקר בערב במסעדת POP& POPE יחד עם הצוות שלה . אספוסיטו, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה  סטוריז מהמסעדה וכתבה  "fans de pop and pope". כמו כן, היא שיתפה גם סטוריז שבהם רואים את המנות שהם הזמינו וגם שהם חוגגים יום הולדת  לאחת הרקדניות מהצוות שלה.  צחי חג'ג', מבעלי המסעדה, שיתף סטורי שלאלי שיתפה מהמסעדה וכתב בשפה הספרדית "תודה שחגגת כאן איתנו".
 
אספוסיטו התחילה את הקריירה שלה בשנת 2003 (בגיל 11 בלבד), בסדרת ההמשך של קטנטנות " פינת אור" ומאז הספיקה להשתתף  ולככב בסדרות רבות נוספות. בין הסדרות:  פלורייסינטה, כמעט מלאכים, אספרנסה מיה, בסדרת נטפליקס שמיים אדומים ועוד. בשנת 2014 התחילה את קריירת הסולו שלה כזמרת וזכתה בפרסים רבים. במהלך השנים הללו היא הספיקה לבקר בישראל 13 פעמים  כחלק מההופעות של הסדרות שהשתתפה בהן או כזמרת. חשבון האינסטגרם שלה מונה יותר מ-11 מיליון עוקבים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה