תרבות ופנאי

היסטוריה: רצים למען ילדי "שלווה" - ואפשר לתרום גם בקריפטו

ב-6 לנובמבר ייצא לדרך מרתון ניו יורק, אשר לראשונה יכלול נבחרת רצים מישראל שמטרתה לגייס תרומות למען ארגון "שלוה" המטפל באלפי ילדים עם מוגבלויות. ומעתה - אפשר לתרום לארגון גם במטבעות דיגיטליים
מערכת ice | 
נבחרת שלוה-סאקוני (צילום אבישי פינקלשטיין)
מרתון ניו-יורק, המרתון היוקרתי ביותר בעולם ייצא לדרך ב-6 בנובמבר ולראשונה בהיסטוריה תשתתף בו נבחרת ישראלית שתגייס תרומות למען ארגון "שלוה".
במרתון NY השנה תשתתף נבחרת מישראל תחת השם "שלוה-סאקוני" שתכלול 65 רצות ורצים - וכל המשתתפים ירוצו את מסלול המרתון המלא (42.2 ק"מ). המשתתפים ירוצו למען ילדי שלוה, וכל רץ ורצה יגייסו תרומות בגובה של מינימום 25 אלף ש"ח למען המשך פעילות הארגון וילדי 'שלוה' שמקבלים את כל הטיפולים והתכניות בחינם. בשלוה חברים אלפי ילדים עם מוגבלויות.
 
מי שיוביל את נבחרת הרצים מישראל היה השחקן איתי תורג'מן, שבשנים האחרונות לא מפסיק לרוץ למרחקים ארוכים ואף גמע כבר כמה מרתונים.
עו"ד איתמר שבח, משנה למנכ"ל ארגון שלוה, אשר רץ במרתון יחד עם הנבחרת, אמר: "אנחנו שמחים שאיתי מצטרף ומוביל את הנבחרת, מלאי התרגשות לקראת האתגר הגדול, גאים ברצים ומוקירים תודה לשותפים. זה מדהים עבורנו לראות קבוצה גדולה כל-כך של רצות ורצים ישראלים שמוציאים מעצמם את המקסימום למען ילדי שלוה ומגייסים תרומות משמעותיות לסייע לקידומם ושילובם בחברה".
כחלק מההיערכות לגיוס התרומות המאסיבית ופתיחת התרומה לשלוה לקהלים חדשים, עמלו בעמותה יחד עו"ד יצי המר ממשרד עורכי הדין DLT LAW, המתמחה בעולמות הבלוקצ'יין, NFT, DeFi, ו-Web3 על קבלת תרומות בקריפטו - מטבעות דיגיטליים. המשרד פתח באתר thegivingblock, האתר הגדול והמשמעותי ביותר בעולם כיום לתרומות לארגונים ללא כוונות רווח במטבעות קריפטוגרפיים, את האפשרות לתרום לעמותת שלוה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה