תרבות ופנאי

ממשיך לקדם את הקריירה בחו"ל: מרגי בעוד פגישה מפתיעה

צעד משמעותי נוסף ליהונתן מרגי בקידום הקריירה הבינלאומית: נפגש עם הדי-ג'יי והמפיק הבינלאומי דיפלו, בדרך לשיתוף פעולה?
מערכת ice |  1
יהונתן מרגי (צילום אינסטגרם)
יהונתן מרגי ממשיך לקדם את הקריירה המתפתחת בארצות הברית: אחרי שהתארח בטוק-שואו מצליח, פגש אתמול את הדי-ג'יי והמפיק הבינלאומי דיפלו. כעת נותר להמתין ולראות האם שיתוף פעולה בדרך.
מרגי שוהה בימים אלה בארצות הברית ולאחר הצלחת אלבומו הבינלאומי, הוזמן להתארח באחת מתוכנית הטלוויזיה הנצפות ביותר בארה״ב בהנחיית קלי קלארקסון - The kelly clarckson show. קלי הציגה את מרגי כסופרסטאר ואומן מבטיח, אשר עובד עם המפיקים המוזיקליים הגדולים בעולם שהפיקו בעבר לאמנים כמו ביונסה, דרייק ודה וויקנד. בנוסף ציינה כי אלבומו הוגדר על ידי מגזין הבילבורד כאלבום חובה.
 
Mako פרסם כי במסגרת קידום אלבום הבכורה הבינלאומי שלו Dark Side Of The Rainbow פגש הכוכב הישראלי את דיפלו, ושמע ממנו על הציפייה לפגוש את הקהל הישראלי שוב. דיפלו סיפר למרגי כי הוא הופיע כבר ארבע פעמים בישראל, וזוכר את הישראלים כקהל חם אוהב ומחבק, ושהוא מחכה שתהיה לו כבר ההזדמנות להגיע לארץ. דיפלו עבד בעבר עם כוכבים בינלאומיים כמדונה, רדיוהד, גוון סטפני, סנופ דוג ועוד.
הזמר ששיריו הפכו ללהיטים במצעדים בארצות הברית, הכריז לא מכבר על פתיחת מופעי הבכורה שלו באמריקה - ב-22.11.22 ב-SOBs בניו יורק, וב-7.12.22 ב-Peppermint club בלוס אנג'לס. מדובר במקומות בהם מופיעים הזמרים הגדולים בעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זמר מושלם מושלםםם! הצלחות! מגיע לך בענקקק (ל"ת)
    שירה 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור