תרבות ופנאי

מרגי שכח מנועה קירל? "שברון לב והתאהבות הם דומים"

כוכב הפופ הישראלי ממשיך להיחשף, והפעם במגזין המוזיקה האמריקאי הנחשב RollingStone: "לעולם לא אהיה עצמי אם לא אראה גם את הצד האפל שלי"
מערכת ice |  1
מרגי ונעה קירל (צילום מתוך האינסטגרם)
כוכב הפופ יהונתן מרגי ממשיך לקדם את אלבום ה-EP שלו באנגלית, והפעם במגזין המוזיקה הנחשב RollingStone. 
"לעולם לא אהיה עצמי אם לא אראה גם את הצד האפל שלי, אם לא אדבר על הדברים הרעים", אמר בריאיון למגזין. "התקשורת מורכבת מאנשים, ואני חייב לדבר איתם באותה צורה שאני מדבר עם החברים שלי, להראות להם את מי שאני."
כזכור, הלהיט של האלבום הוא “Sucks To Know You (FU)”, שיצא ברקע הפרידה המתוקשרת מבת הזוג הנוצצת נועה קירל. יחסי האהבה-שנאה-געגוע שמתבטאים בשיר עלו גם בריאיון. "לפעמים שברון לב והתאהבות לא רחוקים אחד מהשני", אמר מרגי בהתייחסו לסיכום הזוגיות הממושכת עם נועה קירל.
 
"מערכת יחסים יכולה להרגיש לי כמו מכונית", המשיך במשל, "כשמשהו נשבר במכונית אתה תמיד יכול לתקן את זה. אבל אם המנוע פגום או שאין יותר אהבה - אין מה לעשות."
נזכיר כי מרגי ונועה אולי ייפגשו שוב, והפעם בטקס פרסי ה-MTV בחודש הבא. השנה הועמדו לתחרות את המועמדים.ות הבאים.ות: הנציגה הישראלית לאירוויזיון נועה קירל, מרגי, אנה זק, נונו, שחר סאול. הזוכה בקטגוריה יקבל הזמנה לטקס ה-EMA ויזכה ללכת על השטיח האדום ולהיחשף לשוק הבינלאומי.
"MTV EMAS" לשנת 2022 שעתיד להתקיים בדיסלדורף ב-PSD Bank Dome, מציין את חגיגת המוזיקה העולמית השנתית בגרמניה. ה-'EMAs' ישודר בשידור חי ב-MTV במעלה מ-170 מדינות ב-13 בנובמבר ויכלול מופעים עוצרי נשימה של הכוכבים הגדולים בעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין כמו מרגי (רק באסה על השיער.. :( )
    מתן 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התסרוקת האהובה נעלמה ואיננה, חבל
    סגור