תרבות ופנאי

סילבסטר סטאלון נוטש את האחוזה: מדוע ברח אחרי שנה?

תשעה חודשים בלבד לאחר המעבר, סילבסטר סטאלון רושם את אחוזת Hidden Hills למכירה תמורת 22.5 מיליון דולר, שישאירו אותו גם ברווח של למעלה מ-4 מיליון דולר לעומת המחיר שקנה. צפו בסרטון הסיור
מערכת ice | 
סילבסטר סטאלון (צילום ויקיפדיה/ Georges Biard)
בחודש מרץ 2022, אגדת הקולנוע סילבסטר סטאלון שילם סכום של 18.2 מיליון דולר עבור אחוזה נאה של 3.2 דונם בשכונת Hidden Hills בלוס אנג'לס. כעת, למרות שגר במעון רק כתשעה חודשים, TMZ מדווחת כי הוא שוב רשום את הבית למכירה, ומבקש מחיר מבוקש של 22.5 מיליון דולר.
אם סטאלון ימצא קונה במחיר הזה, הוא ואשתו הוותיקה ג'ניפר פלווין ירוויחו רווח מגניב של למעלה מ-4 מיליון דולר על הבית - לא רע בכלל עבור תפנית מהירה של פחות משנה. הרישום מגיע לאחר שסטאלון כבר מכר את הנכס הגדול האחר שלו באזור לוס אנג'לס, אחוזה ענקית בבוורלי הילס, לאדל תמורת דיווח של 58 מיליון דולר בינואר 2022.
 
הוא גם מכר בית קטן בהרבה בלה קווינטה, קליפורניה תמורת 3.3 מיליון דולר בשנת 2020. סטאלון ופלווין שניהם הפכו את פאלם ביץ', פלורידה למגורים העיקריים שלהם במקום זאת, והם כבר רכשו ועברו לגור שם בבית של 35 מיליון דולר.
הבית מתהדר בארבעה חדרי שינה ושמונה חדרי רחצה והוא יושב על מגרש רחב ידיים (ומטופח בקפידה) של יותר מ-2.25 דונם שטח בנוי להרבה מרחב נשימה ופרטיות. וכפי שמציין הרישום הרשמי של הנכס, הוא עמוס לחלוטין בשירותים ומאפיינים מיוחדים:
"התכונות כוללות בית הארחה עצמאי אסם מרשים עם חדר אורווה יפה ופונקציונלי, טבעת רכיבה פרטית ועוד הרבה יותר. מתחם האיכות של אתר הנופש מתהדר גם בבריכה מותאמת אישית, מטבח חיצוני, פירות בוסתן עם מגוון גדול של עצים וכמות עצומה של כל נוף חדש עמיד לבצורת. בית המגורים הראשי עוצר נשימה לחלוטין ועוצב מחדש במחשבה תוך שימוש במיטב הגימורים והאומנות. יש קולנוע ביתי, חדר כושר ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה