תרבות ופנאי

נטפליקס בבשורה אדירה לחובבי המוזיקה: זה השירות החדש שהושק

ענקית הסטרימינג נכנסת לשוק המוזיקה ומשיקה שירות חדש שכולו מוקדש למטאל. בכירי החברה מבטיחים תמלוגים גבוהים יותר לאומנים, מאלו שהם מקבלים מספוטיפיי ויוטיוב
מערכת ice |  2
נטפליקס (צילום shutterstock)
אם יגידו לכם מוזיקת מטאל ונטפליקס באותו המשפט, אתם בטח תשאלו "מה הקשר?". ובכן, כעת יש קשר. ענקית הסטרימינג השיקה בימים אלו שירות חדש שכולו מוקדש ל-Heavy Metal. שם השירות החדש הוא Thunderflix ומי שאחראי על השקתו הוא לא אחר מאשר רכז השיווק לשעבר בנייקי, סמואל דואק, שסיפר בראיון לאתר IndieWire כי "הבי מטאל נמצא בנשמתי מאז שהייתי ילד בן 6".
מבחינת התוכן, דואק מבטיח ללקוחות השקת חומרים חדשים, הופעות חיות, סרטים דוקומנטריים, קטעים מאחורי הקלעים ותוכן רשמי מהאומנים, כאשר ההבטחה הגדולה שלו, היא שהשירות ישלם לאומנים תמלוגים גבוהים יותר ממה שהם מקבלים מיוטיוב וספוטיפיי. 
 
הפלטפורמה כבר זמינה בכל רחבי העולם, מלבד רוסיה כמובן, שם נטפליקס חסמה את שירותיה עוד בשנה שעברה, בעקבות הפלישה לאוקראינה. ניתן להיכנס ל-Thunderflix דרך כל מחשב, מכשיר נייד או מקלט טלוויזיה חכם. מחיר המנוי הוא 6.66 דולר לחודש, כאשר ישנה אפשרות לקנות מנוי לשנה שלמה בעלות של 66.6 דולר. לצורך התרשמות, הפלטפורמה מאפשרת כרגע כניסה חינם למשך 7 ימים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה עם ישראל לא מגיע לנו מוזיקה מטאל בנטפליקס
    נטפליקס 04/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כול אזמן אומרים רק לא בישראל זה יגיע חייבים בישראל לעסיק מוזיקה בה נטפליקס ישראל לא תצא דופן ישראל תיהיה בידיוק כמו אירופה אין דבר קזה לאגיד לא בישראל
    סגור
  • 1.
    תפסיקו עם הקליקבייטים. אתם מביכים לגמרי
    . 04/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין שום קשר בין נטפליקס לשירות הזה חוץ מזה שהם החליטו להעתיק מהם את השם
    סגור