תרבות ופנאי

שר החוץ ו-75 שגרירים נטעו עצים לכבוד יום העצמאות

לראשונה, לכבוד יום עצמאות ה-75 למדינה, הזמינו קק"ל ומשרד החוץ את כלל הסגל הדיפלומטי בישראל לנטוע 75 עצים המסמלים צמיחה, התפתחות ואת הקשר העמוק לאדמת ישראל

מערכת ice | 
קקל (צילום יוסי זמיר, קק"ל)
לראשונה, לכבוד יום עצמאות ה-75 למדינה, הזמינו קק"ל ומשרד החוץ את כלל הסגל הדיפלומטי בישראל לנטוע 75 עצים המסמלים צמיחה, התפתחות ואת הקשר העמוק לאדמת ישראל.
בטקס מיוחד שהתקיים היום (ד') ביער קק"ל הסמוך ליד ושם, ירושלים, 75 שגרירים ודיפלומטים ממדינות שונות, בהן ארה"ב, גרמניה, איטליה, ברזיל, מקסיקו, ניגריה, הודו, יפן, בחריין ועוד, השתתפו באירוע המרגש בנוכחות שר החוץ אלי כהן ויו"ר קק"ל יפעת עובדיה לוסקי שבירכו את השגרירים.
 
אירוע נטיעת העצים הוא פרי יוזמה של קק"ל ומשרד החוץ, על מנת להדגיש את שיתוף הפעולה והקשר העמוק בין מדינת ישראל לסגל הדיפלומטי המייצג את המדינות השונות. אין דרך חזקה יותר לחבר בין האדם לארצו, כמו נטיעת עצים והחיבור לאדמה; העצים שניטעו יצמחו לעצים בוגרים ויסייעו לשימורה ולפיתוחה של ישראל וליצירת סביבה ירוקה ומטופחת באזור. 
אלי כהן, שר החוץ: ״נטיעת 75 עצים יחד עם השגרירים הזרים בישראל, מסמלת את החיבור העמוק של העם היהודי לארץ ישראל, ואת העוצמה והשגשוג של מדינת ישראל, 75 שנים לאחר הקמתה. אני מודה לשגרירים שלקחו חלק בפרויקט, שמבטאים את הידידות וההערכה הבינלאומית לה זוכה ישראל בעולם״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה