תרבות ופנאי

שרית חדד בדרך לרוקדים עם כוכבים? כך הפתיעה את הקהל

הזמרת אירחה בהיכל מנורה את הכוכבת גיה באר גורביץ והרקדן שלה חיים פרשטיין, אחרי שהביאו ביצוע מרשים במיוחד עם שירה "יאללה לך הביתה מוטי", מה ציפה לקהל בסוף?
מערכת ice | 
שרית חדד (צילום אינסטגרם/ שרית חדד)
השחקנית והקומיקאית גיה באר גורביץ מסתמנת כבר מתחילת העונה הנוכחית של "רוקדים עם כוכבים" כאחת מהבטחות העונה. באר גורביץ  מתמודדת בתוכנית לצד הרקדן חיים פרשטיין, שבשנה שעברה כבש את המקום השני בגמר יחד עם הקומיקאית עדי אשכנזי.
הצמד הפתיע בביצוע מרשים שהביאו בחלק הראשון של ספיישל המסיבה הישראלית שנערך בתוכנית, כשהגיעו למקום הראשון עם הריקוד שלהם לשיר "יאללה לך הביתה מוטי". נראה שמי שהתלהבה במיוחד היא מבצעת השיר המיתולוגי - שרית חדד שהזמינה את השניים לבמה במנורה ללוות אותה עם הריקוד המנצח.
השניים הפתיעו את הקהל כשנכנסו לבמה והחלו לרקדו בהופעה החיה הראשונה שלהם יחד, שכן שלב השידורים החיים בריקוד עדיין לא החל. גם חדד עצמה השתלבה בריקוד לא רע עם מספר צעדי סלסלה שרקדה לצד פרשטיין.
 
בסוף הביצוע המשותף, חדד לא יכלה לעצור את ההתלהבות מהשניים והרימה להם יחד עם האלפים בקהל. חדד לא הסתפקה רק באירוח הקצר הזה והכריזה, "שנה הבאה אני איתך ברוקדים עם כוכבים חיים". תגובתו של הרקדן המוחמא היתה נלהבת לא פחות, והוא ניסה מעכשיו להוציא מהזמרת הבטחה שזה אכן יקרה, אבל חדד מצידה התחמקה ואמרה שהיא לא רוצה להבטיח. אם כך, נצטרך לחכות לליהוקים הבאים של התוכנית כדי לגלות לאן הוביל הרעיון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה