תרבות ופנאי

נסרין קדרי בוידוי חשוף: "הייתי בוכה ושרה מהנשמה"

בתחילת השבוע הפתיעה נסרין עם הודעה ע השקת אלבום חדש שנראתה כבבשורה על הריון נוסף, רגע אחרי יציאת האלבום הוא מספרת על השנה האחרונה בחייה
מערכת ice | 
נסרין קדרי (צילום אוהד רומנו)
נסרין קדרי לא עוצרת, ובזמן שהיא בשלבים משמעותיים בתחרות רוקדים עם כוכבים, היא משיק השבוע אלבום חדש ותוך כדי מופיעה בסיבובי הקיץ ובקרוב גם בקפריסין.
רגע אחרי יציאת האלבום, הזמרת שיתפה בתחושות מאחוריו וכתבה, "השנה המשמעותית בחיי. לידה, אמהות, דוקו בו כל המדינה צפתה בחיים שלי על המסך, מופעים גדולים בארץ ובעולם, רוקדים עם כוכבים ואהבה גדולה בלב. המוזיקה שלי, היא הברכה שלי להכל ועליה אף פעם לא הייתי מוכנה להתפשר.
"גנזתי עשרות שירים כי הרגשתי שזה חייב לבוא עמוק מתוך הנשמה שלי, ועד שלא אהיה שלמה זה לא יקרה. עד שיום אחד, אילאי המנהלת שלי אמרה שאני חייבת להכיר שני יוצרים מוכשרים במיוחד, גיל ויין וטל קסטיאל.
"הגעתי אליהם סחוטה מעייפות, אחרי חזרות כשאני רק רוצה ללכת כבר הביתה, נכנסתי אליהם לאולפן ב2 בצהריים ויצאתי ב2 בלילה. הרגשתי בבית. הרגשתי שכאן אני אפרוק את כל הרגשות שלי והם יכתבו אותם על דף וינגנו את האמת שלי.
"וכך קרה במשך כמה חודשים, בכל זמן שהיה לי, הייתי בורחת אליהם, מספרת, מקליטה, צוחקת, בוכה ושרה מהנשמה. ככה האלבום הזה נולד, ואני כל כך גאה בו".
 
קדרי בחרה לחשוף את מועד יציאת האלבום כמו בשורה על לידה מתקרב, והעלתה טיזר השקה לאלבום בסרטון "ריל" באינסטגרם שלה וציינה: "לא יכולה יותר לשמור בבטן". בסרטון היא נראית כשהיא נכנס למרפאת נשים ונשכבת על ספת בדיקה כאשר רופא הנשים מבצע בדיקת אולטרסאונד בזמן שהיא מביטה בגאווה למסך הפלט הקטן.
בזמן שהרופא ממקם את האולטרסאונד במיקומים שונים, הבטן "משמיעה" קטעי שיר חדשים ולאחר מספר שניות הסרטון מתמקד במה שמופיע על המסך, הודעה על יציאת אלבום חדש בעוד יומיים.
העוקבים לא יכלו להישאר אדישים ונראה שהטריק עבד כשתגובות רבות נשלחו אליה בסגנון: "הייתי בטוחה שאת באמת בהריון".
 
קדרי מתמודדת כבר חודש בריאליטי הכישרונות "רוקדים עם כוכבים" לצד הרקדן רפאל פליישמן שעל הדרך קיבל כמה שיעורים בערבית מדוברת. לאחרונה דווח כי במהלך החזרות נפצעה הזמרת ונקעה את רגלה וכי בעקבות כך, מקומה בתחרות מוטל בספק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה