תרבות ופנאי

הראפר טונה: "אני נגד הממשלה הזו וגם נגד הממשלה הבאה"

הראפר המצליח טונה התייחס אמש במהלך הופעתו באשדוד למצב במדינה ואמר: "אני נגד כל הפוליטיקאים, עד שיבואו לפה אנשים עם לב שיפסיקו לצעוק. מי שמנהל את המקום הזה רוצה פילוג, ואני בעד אחדות"
מערכת ice | 
הראפר טונה, איתי זבולון (צילום תומר נויברג / פלאש90)
המהפכה המשפטית הפכה כמעט כל שיח לפוליטי בארצנו, וגם רבים מהאומנים כבר לא מצליחים להתאפק, לוקחים צד ומביעים את עמדתם הפוליטית. הבולט שבהם הוא אביב גפן, שאף נעצר בהפגנה השבוע בתל אביב לזמן קצר על ידי השוטרים.
גם הראפר טונה בחר להתייחס אמש (חמישי) למצב הפוליטי בהופעתו בזאפה אשדוד, אם כי לא ברור כל כך איזה צד הוא תפס במחלוקת: "אני נגד הממשלה הזו ואני נגד הממשלה הבאה", אמר טונה לקהל בהופעה, "ואם יעלה השמאל אני נגדם גם". מבולבלים? אז טונה מסביר: "אני נגד כולם עד שיבואו לפה אנשים עם לב שיפסיקו לצעוק, יכול לקרות דבר כזה".
 
"זהו, עכשיו תוך דקה אנחנו מגיעים ל'סטטוסים מצייצים', אני סופר דקה", התלוצץ טונה, "אני אוהב אנשים, מה אני אעשה", הוסיף ותקף: "מי שמנהל את המקום הזה לא רוצה ששחור ולבן יעבדו ביחד, הוא רוצה שיהיה פילוג. ככה זה היה וככה זה יהיה. Unity. אחדות", סיכם והחל לשיר. 
 
טונה או איתי זבולון בשמו הרשמי, כבר מתח ביקורת בעבר על הממשלה במהלך הופעתו באמפי שוני. כוכבת הריאליטי נטע דנינו, שהיתה אז בהופעה, תקפה את הבעת הדעה הפוליטית וכתבה בסטורי שהעלתה: "נסעתי עד אמפי שוני, פקקים סיוט. השארתי שני ילדים עם בייביסיטר, חיכיתי להופעה שלך בטירוף. אני מעריצה אותך, אפילו חצי מאוהבת בך. כמה חיכיתי להתאוורר, להתרענן קצת. אתה פרפורמר ענק, אתה זז מושלם. אבל למה כפרה עליך לדבר על פוליטיקה? אם הייתי רוצה לשמוע הייתי נשארת בבית שמה ערוץ 12. למה הדעות שלך אמורות לעניין אותי בהופעה? התאכזבתי, התבאסתי עליך רצח. ועם איזה מסקנה יצאתי מהופעה שלך? שאתה שמאלני אחושיליניג".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה