תרבות ופנאי

שני כהן ואקי אבני מבלים עם ילדיהם: זו הסיבה למסיבה

סלבס רבים וביניהם שני כהן, אקי אבני, דורון בן דוד ואשתו, מאיר סויסה, אירה דולפין, חזי דין, אבי נוסבאום, התכנסו ביחד עם הילדים שלהם לכבוד פרמיירה החגיגית ללהיט של הקיץ ״המופלאה: הרפתקאות ליידי באג וחתול שחור״
מערכת ice | 
שני כהן עם הילדים (צילום רפי דלויה)
אתמול (שבת) נערכה הפרמיירה החגיגית ללהיט של הקיץ ״המופלאה: הרפתקאות ליידי באג וחתול שחור״, בהפצת ״רד קייפ״ בבית הקולנוע מובילנד בנתניה. מדובר על סדרת הלהיט של דיסני שזכתה לעיבוד קולנועי, אשר יעלה ב-27.7 בבתי הקולנוע.

להקרנה הראשונה בארץ הגיעו יחד עם הילדים: שני כהן, אקי אבני, דורון בן דוד ואשתו, מאיר סויסה, אירה דולפין, חזי דין, אבי נוסבאום, תמיר ורדי, אמירה בוזגלו ונטע דנינו.
 
אפרופו דיסני, אף שבתקופה האחרונה הסרטים של החברה לא ממש מצליחים להגיע ליעדים המתבקשים, בהם חידוש "בת הים הקטנה" ושיתוף הפעולה עם פיקסאר, שירות הסטרימינג דיסני+ דווקא זוכה ללא מעט אהדה בשל הסדרות שמרחיבות את עולם "מלחמת הכוכבים". בקרוב מעריצי סדרת הסרטים המיתולוגית והנגזרות שלה, יזכו לראות את הסדרה החדשה והמצופה שדיסני הפיקה בשיתוף לוקאספילם: "מלחמת הכוכבים: אסוקה".
בשבוע שעבר, בדיסני+ ישראל פרסמו את הקדימון החדש לסדרה שתעלה בבכורה ב-23 באוגוסט 2023 ואף מודיעים כי בתאריך זה יעלו שני פרקים ראשונים ולא רק פרק אחד. לאחר מכן בכל שבוע יהיה פרק חדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה