תרבות ופנאי

אפקט ארי שמאי: "למי אכפת אם יגאל עמיר ישתחרר עכשיו?"

הזמר והיוצר עמיר לב התייחס לאווירת "הביחד", שמנסים חלק מהזמרים להנחיל על רקע הרפורמה המשפטית, וטוען כי הוא לא מרגיש חלק מכך. בנוסף, הוא מבקר את התנהלות מוחי הרפורמה ותומך בשחרורו של רוצח יצחק רבין יגאל עמיר
מערכת ice |  3
יגאל עמיר (צילום פלאש 90)

יותר משלושה עשורים מופיע על הבמות, הזמר והיוצר עמיר לב, הנחשב לאחד מהקולות הגדולים והעמוקים במוזיקה הישראלית. בראיון ל-N12 מספר לב על הקריירה הארוכה וגם מתייחס לאחדות תעשיית המוזיקה, לה הוא לא שותף על רקע הרפורמה המשפטית ומבקר את מארגני המחאה.

"אנשים הם ההשראה שלי תמיד", התייחס לב לכך שכל כך הרבה שנים שלו במוזיקה הישראלית. "אהבתי ביקורות נוקבות כלפיי כי למדתי מהם", הודה לב והוסיף, "נחמד לקבל מילים טובות אבל כשיש ביקורת אני חייב להתייחס לעניין ולבדוק מה לא היה בסדר, אני אף פעם לא חושב שמישהו נגדי".
למרות שהוא גר ביישוב כליל שבאזור נהריה, הרחק מאור הזרקורים והבלאגן של המרכז, לב חווה בשבועות האחרונים גם שם את ההפגנות נגד החקיקה: "אני גם יוצא להפגין, אך מוזר לי שהמפגינים צועקים דמוקרטיה בעוד הפלסטינים לידינו לא חיים בדמוקרטיה, מוזר לי שלא מדברים על הכיבוש כשאנחנו מתעמרים בעם שלם כל כך הרבה זמן, אנחנו הרי רוצים שלום, לא? איזו מין גאווה זו לירות בתוך נגמ"ש? אני לא מאמין במסר של ביחד, אנשים בתעשיית המוזיקה יושבים על הגדר משום שהם חוששים ודואגים להופעות שלהם, דעתי זה טמטום מוחלט".
 


לב התייחס גם לנושא שעומד כיום במוקד השיח בתקשורת: "המדינה ביוקר מחיה, בלגן ביטחוני ואין דירות לילדים, אז למי אכפת מיגאל עמיר? למי אכפת אם ישתחרר עכשיו?חמלה חוצה את כל הגבולות, הוא ריצה את עונשו וקיבל את מה שהיה צריך"

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    את מי זה מעניין??
    מיכאל 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שינמק בכלא ולא יזכה לראות אור יום אמן יוציאו אותו בשקית שחורה ישירות ללב ים כמו בן לאדן.. למה בכלל נותנים לו במה את מי הוא פאקינג מעניין החלאת אדם הזה?!
    סגור
  • 1.
    שיתמקד במוזיקה ולא במשפט
    יצחק 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יגאל עמיר קיבל מאסר עולם, כלומר לכל החיים. קיים בארץ נוהג שבוא הנשיא קוצב את העונש ל 25 שנים, אבל זה לא חוק אלא נוהג. כולי תקוה שלא יהיה נשיא שיבצע זאת במקרה של הנתעב הזה, בדיוק כמו שלא קוצבים עונש של מחבלים רוצחים.
    סגור
  • נולדת רע ותמות רע
    שמעון 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחבלים משוחררים בעסקאות לא צריכים לחכות שהנשיא יקצוב להם
    סגור