תרבות ופנאי

מעמוס תמם לקרן מור: הזוכים בפרס השחקנים המצטיינים של הקאמרי

הבוקר נערך טקס פריס השחקנים המצטיינים של תאטרון הקאמרי לשנת 2023, בין הזוכים היו קרן מור, דביר בנדק ועוד רבים

מערכת ice |  1
עמוס תמם (צילום אור גפן)
הבוקר (שלישי) נערך טקס פרסי השחקנים המצטיינים של התאטרון הקאמרי לשנת 2023. הטקס נערך במעמד ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ובמהלכו סיכם התאטרון את השנה חולפת חילק לעובדיו בתחומים השונים פרסים ותעודות הוקרה.
יוצאת דופן היא השחקנית אודיה קורן אשר זכתה מטעם התאטרון בפרס מפעל חיים על פועלה רב השנים למען התאטרון בפרס ולמען תעשיית הבידור בישראל בכלל. כמו כן פרס האנסמבל זכו "מלאכים באמריקה".
 
בפרס השחקנים הראשיים זכו עמוס תמם וקרן מור על משחקם המעולה בעיבוד המודרני להצגה "אדיפוס". בנוסף זכתה גם אולה שור סלקטר על השתתפותה בהצגה "נרות יום הולדת", דביר בנדק על תפקידו ב"איש הגשם" ועופרי ביטרמן במחזמר "החבדניקים".
פרס שחקנ/ית המשנה הוענקו לאלעד אטרקצ׳י על השתתפותו במחזמר "החבדניקים", מורן ארביב גנס וטל וייס מה הקאסט של ההצגה "הבן של מושיקו". זכייה מסקרנת היא בקטגוריית פרס השחקן המבטיח  שהוענק לשחקן רפאל עבאס "החבדניקים".
כמו כן, פרס במאי / במאית הוענק לעירד רובינשטיין במאי ההצגה "אדיפוס", רוני ברודצקי  על עבודתו בהצגה נרות יום הולדת ולשחקנית והבמאית תמר קינן על בימוי ההצגה "מה קרה לעולם". פרס מחזאי השנה ע"ש תמר רודיך הוענק השנה לשני יוצרים הראשון הוא גור קורן יוצר ההצגה "מה קרה לעולם" וגם לצמד המחזאים אודי גוטשלק ואלעד פרץ יוצרי המחזמר "החבדניקים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא להכניס עיתונאים קטנים לבית (ל"ת)
    תמר 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור