תרבות ופנאי

בן זיני באמירה מעוררת סערה: "אבא שלי לא אשם"

לאחר שאביו הסתבך בפרשת הברחת הסמים מדרום אמריקה, הזמר וכוכב הרשת בן זיני התייחס לסערה סביבו: "קודם כל אני מאמין שאבא שלי לא אשם. אבל אם יתברר וכן, הוא ישלם את חובו לחברה"
מערכת ice | 
בן זיני (צילום שלומי כהן פלאש 90)

לאחר שתיעד את רגע חזרתו של אביו הביתה, הזמר וכוכב הרשת בן זיני התייחס לסערה שעורר אביו ברשתות החברתיות, בשל מעורבתו בפרשת הברחת הסמים הקשים מדרום אמריקה. לאחר שאפשר לעוקביו לשאול אותו שאלות ברשת החברתית "אינסטגרם", כוכב הרשת התייחס למעורבות של אביו, יקותיאל זיני, בפרשת הברחת הסמים מדרום אמריקה.


"קודם כל אני מאמין שאבא שלי לא אשם. אבל אם יתברר וכן, הוא ישלם את חובו לחברה", ציין בן זיני. בתגובה לשאלת אחד העוקבים "אתה לא חושב שהשיר שהוצאת קצת מתבכיין?", ענה זיני: "אין שום קשר בין זה לבין 'התבכיינות'. השיר נכתב מבפנים ואני לא מצטער על אות אחת מהטקסט שלו".
לאחר שנכנס למעצר עקב מעורבתו בהברחת סמים קשים, בשבוע שעבר חזר הביתה אביו של בן זיני, יקותיאל. ביום חמישי שעבר, שיחרר הזמר את שירו "שיר לאבא", שאותו בחר להקדיש לאביו. בשיר, זיני מביע את כאבו על הפרידה המאולצת עם אביו שהסתבך בפרשת הסמים המדוברת.
כזכור, על פי חקירת יחידת להב 433, נמצאו חמישה חשודים אשר על פי החשד ייבאו עשרות ק"ג של סם הקוקאין מדרום אמריקה. בשנת 2022, דווח כי החוקרים בפרשה חושדים שיקותיאל זיני, אביו של כוכב הרשת, תכנן את הברחת הסמים ואף מימן אותה.

(קרדיט: benzini@)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה