דיגיטל וטק

אפל בבשורת ענק: האפליקציה הזו הושקה לראשונה בחנות

אפל השיקה את אפליקציית הספורט הראשונה שלה, "אפל ספורט" - אפליקציית ספורט המספקת תוצאות, סטטיסטיקות ומידע בזמן אמת על ענפי ספורט וליגות שונות בעולם

מערכת ice |  1
אפל (צילום vecteezy)
חברת אפל השיקה השבוע (יום רביעי), אפליקציה חדשה - אפליקציית הספורט הראשונה של החברה. המשתמשים באפליקציה יוכלו להנות מסטטיסטיקות, תוצאות בזמן אמת ושלל נתונים על ליגות רבות בעולם, בניהן ה-NBA, NHL וה-MLS. ליגות הכדורסל, הכדורגל וההוקי של ארצות הברית. ליגות נוספות יתווספו לאפליקציה עם הזמן.
"יצרנו את Apple Sports כדי לתת לאוהדי הספורט את מה שהם רוצים - אפליקציה שמספקת גישה מהירה להפליא לתוצאות וסטטיסטיקות", אמר אדי קיו, סגן נשיא בכיר לשירותים של אפל שמפקח על האפליקציה והיה מעורב באופן אישי ביצירתה.
 
אפל חתמה בשנים האחרונות עסקאות עם ליגות ספורט שונות, כמו ה-MLB וה-MLS, כדי לאפשר צפייה במשחקים בשירות הסטרימינג שלה Apple TV+. אמזון, יריבה ראשית בתעשיית הטכנולוגיה והסטרימינג, החלה לשדר באופן בלעדי את "Thursday Night Football" ומשחק NFL בבלאק פריידי.
האפלקיציה כוללת תוצאות בזמן אמת, הרכבים של קבוצות, היכן המשחק משודר אך ללא אופציה לצפייה ישירה באפליקצייה, במקום, האפליקצייה תכווין את הלקוח כיצד הוא כן יכו לראות את המשחק. 
האפליקצייה כעת זמינה בארצות הברית, בריטניה וקנדה
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא זמין
    אלי 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האפליקציה לא זמין בישראל
    סגור