דיגיטל וטק

חדש ב-X: שיחות וידאו ואודיו לכלל המשתמשים

לאחר שהכריז על כוונתו לפתח פלטפורמת מייל שתתחרה בג'ימייל ממשיך אלון מאסק לצעוד לעבר חזון "האפליקצייה של הכל" ופותח גם למשתמשים הלא משלמים את פיצ'ר שיחות האודיו והווידאו ב-X. זה ממש לא הצעד האחרון 
רועי בהריר-פרל | 
X טוויטר (צילום shutterstock)


הרשת החברתית X שבבעלות אלון מאסק מתחילה לפתוח בהדרגה את פיצ'ר שיחות האודיו והווידאו עבור כלל המשתמשים - כלומר, גם אלה שלא משלמים עבור שירותי הפרימיום. כך, על פי פרסום בפלטפורמה של מהנדס החברה אנריקה ברגן. 

מאסק השיק את הפיצ'ר בשנה שעברה עבור מערכת ההפעלה של אפל IOS ומאז יכולים מנויים משלמים להתקשר באמצעות האפליקציה של הרשת - מה שהיווה צעד משמעותי של הבעלים לעבר החזון הגדול שלו: "אפליקציה של הכל". בהמשך, הורחב השירות גל למנויים משלמים שמתמשים במערכת ההפעלה אנדרואיד.
 



עמוד התמיכה הרשמי של X מאשר כי אכן, גם משתמשים לא משלמים יכולים לבצע כעת שיחות וידאו ואודיו דרך הפונקציה של הודעות ישירות (Direct Masseging), אולם נכון לעכשיו שני הצדדים חייבים להתכתב ביניהם לפחות פעם אחת לפני שיוכלו לבצע את השיחה הקולית או החזותית. 

בפני המשתמשים ניתנת גם אפשרות להחליט מי יוכל לבצע לשיחות נכנסות לחשבון ה-X שלהם - כולם או רק מי שהמשתמש עוקב אחריו. ברשת החברתית, בכל אופן, צופים כי רוב המשתמשים יבחרו באופציה "כולם". 
 



הרחבת פיצ'ר השיחות מגיעה ימים ספורים לאחר צעד נוסף שביצע מאסק לעבר חזונו, כשהכריז על השקה של פלטפורמת דואר אלקטרוני שתתחרה בג'ימייל. מדובר, כמובן, במשימה כמעט בלתי אפשרית, אבל המיליארדר כבר עשה בחייו כמה דברים בלתי אפשריים. הצעד הבא, לדבריו, הוא פיצ'ר שיאפשר גם לשלם ולקבל כסף באמצעות הפלטפורמה. 

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה