דיגיטל וטק

כללית מתחדשת: מערכת חדשה במאות אלפי דולרים

SmartxTopCloud מקבוצת טופ מערכות סיימה פרויקט הטמעת מערכת ControlUP בשירותי בריאות כללית. הפתרון מאפשר איתור, זיהוי וטיפול בזמן אמת, בכל בעיה, תקלה או פערים בתשתיות ה- IT של הארגון  
מערכת ice |  3
קופת חולים כללית (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
חברת SmartxTopCloud מקבוצת טופ מערכות (Top Group) סיימה הטמעת מערכת תפעול, שליטה, ניטור, בקרה ואוטומציות לתשתיות בשירותי בריאות כללית, באמצעות טכנולוגיות ControlUp Solve. הפרוייקט ארך כחצי שנה ועלותו מאות אלפי דולרים. 
שירותי בריאות כללית מבוססת תשתיות Citrix הכוללות מערכת Citrix VAD  (Citrix Virtual Apps and Desktops), המפרסמת את יישומי הליבה של הארגון לעשרות אלפי משתמשים ומהווה את תשתית המחשוב המרכזית שלו. 

ControlUP, אשר SmartxTopCloud היא המפיץ והאינטגרטור שלו בישראל, הינו הפתרון המשמש מזה שנים את הארגון בתפעול של כלל התשתיות, היישומים וסביבת המשתמש שלו, לרבות תשתית ה- Citrix VAD. המערכת משמשת את מנהל התשתיות, אנשי הסיסטם, ה- Help Desk והתפעול.
ControlUP הינה מערכת Real Time Operation המובילה מסוגה לתפעול תשתיות IT, המאפשרת ניטור, שליטה, בקרה, ניתוח אוטמציות, מניעה וטיפול בתקלות בזמן אמת. המערכת מבצעת אגרגציה (איסוף) של כלל משאבי הארגון (שרתים, תחנות, תקשורת וכו') לתמונת על, תוך שהיא מצביעה על כל פער בזמן אמת ומאפשרת לבצע תחקיר מיידי עד לרמת ה- Process הבודד וטיפול מיידי על ידי החלת פעולות מתאימות. 
בשירותי בריאות כללית מיושמים גם שני מודולים נוספים בשימוש נרחב: מודול אנליטיקה - Insights מערכת הדוחות והבינה המלאכותית, המאפשרת למנהלים ניתוח מגמות, זיהוי אתגרים לפני התרחשותם והערכות מיטבית של התשתיות בארגון וכן מודול Remote DX - לשליטה מרחוק על עמדות קצה המחוברות לרשת האינטרנט (עבור רופאים עצמאים).
עודד רפאלי, מנהל מחלקת סיסטם בשירותי בריאות כללית: "סביבת הכללית כוללת למעלה מ- 2,000 שרתים וירטואליים, המשמשים בשעות השיא כ- 20,000 משתמשים בו זמנית, לשירות תיק רפואי בקהילה (בכלל מרפאות הכללית) ולשימושים נוספים. היתרון במערכת בא לידי ביטוי בשימוש באוטומציה לצורך חסכון משמעותי בכוח אדם להפעלת תהליכים מורכבים, יציבות הסביבה וטיפול מיידי בתקלות, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה. כשמדובר בארגון בריאות, בעל היקפי שימוש רחבים, הנדרש לשמור על זמינות של 24/7, זהו הפתרון הטוב ביותר".
לירן אליטים, מנהל תשתית סיטריקס בשירותי בריאות כללית: "כארגון בעל כמות עצומה של תשתיות, שרתים ומשתמשים, היה לנו צורך ב"עיניים" שיראו הכל בצורה ברורה ורחבה והפתרון של ControlUP נותן לנו את המענה המלא לכך. הוא מסייע לנו ליצור אוטומציות לכמות גדולה של משתמשים, לפתור בעיות של אוטומציה בכל התשתיות ולתפעל את העסק בצורה אחודה. בנוסף, הפתרון מאפשר זיהוי מהיר של תקלות ובעיות, בין אם באחד השרתים או הרכיבים, והגדולה שלו היא בכך שהוא יודע לתת מענה בו זמנית לכמות רחבה של תשתיות ובמידת הצורך מאפשר איתחול גם ל- 100 שרתים בלחיצת כפתור אחת.  
הצוות של SmartxTopCloud תמיד זמין עבורנו ואנו מאוד שבעי רצון מהתמיכה והליווי המקצועי הכוללת מענה מהיר ואיכותי. חשוב מבחינתנו שיש אמא ואבא למוצר, המנהלים את התמיכה מישראל". 
צור יהב, COO ב-SmartxTopCloud: "כללית שירותי בריאות הם לקוח חשוב שלנו מעל 10 שנים עם פתרון ControlUP. הפרוייקט מהווה שדרוג והרחבת השימוש בו ותורם להעלאת הפרודוקטיביות ב- Real Time Operation. באמצעות ,ControlUp מנהלי התשתיות בשירותי בריאות כללית נהנים משליטה מלאה בתשתיות ה- IT ואיתור מיידי ומלא של כל בעיה וכן צמצום משמעותי במספר התקלות. זהו פתרון שלם המאפשר שליטה ובקרה, מרמת השרתים עד לעמדת משתמש מרוחק, גם ממחשב של רופא פרטי שאינו מחובר כלל לתשתיות הארגון. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כללית
    גולי 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין חשיבה לקיצור התורים .
    סגור
  • 2.
    בשטח אין שיפור
    המאוכזבת 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כלקוחה לא מרגישה שיפור בשירות ובחווית הלקוח, להיפך יש הדרדרות בשירותי האינטרנט, נאלצים לזמן תורים בטלפון כפי שעשינו בשנות החמישים של המאה הקודמת וגם אין תורים זמנים ואין רופאים ומכונים ברמה המתאימה למאה ה-21, אם משיגים תור.
    סגור
  • 1.
    לצערי אולי מערכת חכמה אבל אצלי זה צרה.
    בר דרור דוד 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המערכת חכמה ולמרות זואות יצרה מערכת עכורה בסניף. שוה בדק בית.
    סגור