דיגיטל וטק

Waze בשיתוף פעולה מרגש לרגל יום השואה - "זיכרון בסלון"

לקראת יום הזיכרון מודיעה אפליקציית הניווט כי תציג את מיקומי "זיכרון בסלון" על גבי המפה. בנוסף, תשלח התראות למשתמשים בניסיון להעלות מודעות והשתתפות בפרויקט. מעל ל-1,200 מיקומים יופיעו
מערכת ice | 
אפליקציית waze (צילום shutterstock)
בצל שיבושי ה-GPS ברחבי הארץ, מודיעה אפליקציית וויז (Waze) שתשתף פעולה עם פרויקט זיכרון בסלון לקראת יום הזיכרון לשואה ולגבורה, כך פורסם בהודעה לתקשורת היום (רביעי). משתמשי אפליקציית הניווט וויז יקבלו התראות מיוחדות ב-5 וה-6 במאי המזמינות אותם להשתתף במפגשי זיכרון בסלון הקרובים למקום מגוריהם. זוהי השנה השנייה ברציפות בה חברת וויז משתפת פעולה עם הפרויקט. 
משתמשי אפליקציית הניווט יקבלו הודעה המסבירה על החשיבות והמשמעות של המפגש, במטרה להעלות מודעות לפרויקט. בנוסף, על המפה באפליקציה יופיעו "סיכות" המסמנות את המפגשים. בסך הכול יופיעו על המפה מעל ל-1,200 סיכות המסמנות את מיקומי המפגשים של זיכרון בסלון. המשתמשים יוכלו להירשם בקלות לאחד המפגשים באמצעות לחיצה על הסיכות המפוזרות על המפה. 
 
פרויקט זיכרון בסלון מזמין אורחים להתאסף במקומות לא פורמאליים כמו בתים פרטיים ומכרזים קהילתיים ולשמוע עדויות ממקור ראשון של ניצולי שואה. זוהי השנה השנייה ברציפות בה אפליקציית הניווט משתפת פעולה עם הפרויקט. "המשך השותפות המרגשת עם Waze מאפשר לכל אחד ואחת את ההזדמנות למצוא את הסלון הקרוב לביתם", מסרה מורן זיפר, מנכ"לית משותפת ומייסדת שותפה של זיכרון בסלון, "לראות את הסלונים שבדרך שלהם ולבחור להשתתף במשהו משמעותי ביום החשוב הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה