דיגיטל וטק

ספקית הטכנולוגיה הגלובלית בהסכם הפצה ענק: שיתוף הפעולה נחשף

ספקית הטכנולוגיה הגלובלית Arrow Electronics ו-SiMa.ai, חברה ממוקדת תוכנה ללמידה חישובית בהתקני קצה משובצים על SoC, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי. ההסכם של השתיים, יאפשר להפיץ את מוצרי חברת התוכנה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה
מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ספקית הטכנולוגיה הגלובלית Arrow Electronics ו-SiMa.ai, חברה ממוקדת תוכנה ללמידה חישובית בהתקני קצה משובצים על SoC, הכריזו היום (רביעי) כי חתמו על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי לטענת השתיים, הסכם זה יאפשר ל-Arrow להפיץ את מוצרי SiMa.ai באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.  
SiMa.ai מספקת פלטפורמה אחת לכל צורכי הבינה המלאכותית בהתקני קצה אשר מתמדרגת בהתאם לדרישות הלקוחות ולהתפתחות פרויקטי AI / ML שלהם החל בראייה ממוחשבת ועד לבינה מלאכותית גנרטיבית ורב תחומית. אותה פלטפורמה מאפשרת  פריסה מלאה של עומסי עבודה מלאים ומעשיים כמערכת עצמאית ומבוססת קצה, עם ביצועים גבוהים וצריכה יעילה של הספק. 
SiMa.ai MLSoC משתלב היטב ב-Palette Software לתמיכה בלקוחות בורטיקלים שונים כגון ייצור תעשייתי, קמעונאות, תעופה, בטחון, חקלאות ושירותי בריאות עם יכולות מחשוב מוגברות, זאת תוך מקסום היעילה על ידי אספקה של הביצועים החזקים ביותר מבחינת קצב פריימים לשנייה מול צריכת הספק (FPS/W) בשוק הקצה של AI/ML. 
במסגרת הסכם זה, שתי החברות ישווקו במשותף את הצעות SiMa.ai ו- Arrow תהיה המפיצה הבלעדית באזור של SiMa.ai MLSoC, ‏SiMa.ai Palette Software וערכות הפיתוח של SiMa.ai. 
מרגיט טישלר, סגנית נשיאה לענייני הנדסה של Arrow באזור EMEA התייחס לשיתוף הפעולה המיוחד ואמרה: "אנו ב-Arrow מכירים בחשיבותה של הבינה המלאכותית בהתקני קצה. SiMa.ai מרחיבה את פעילות החברה בתחום הבינה המלאכותית, מה שיאפשר לנו להציע ללקוחותינו פתרון שמותאם לצורך הספציפי שלהם בתחום הבינה המלאכותית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה