דיגיטל וטק

מאוחדת ומיקרוסופט מציגות: עוזר ה-AI שיסייע למטופלים

קופת חולים מאוחדת מטמיעה את Copilot של מיקרוסופט במערכותיה, ותעניק מענה אוטומטי למטופלים, תמיכה חכמה לרופאים ואוטומציה של תהליכים רפואיים. איך השילוב ישפיע על חוויית השירות ועל קבלת החלטות רפואיות?
רפאל בן זקרי |  3
מיקרוסופט וקופת חולים מאוחדת (צילום shutterstock, דוברות מאוחדת)
קופת חולים מאוחדת תשלב את עוזר ה-AI של מיקרוסופט, Copilot, במערכותיה, במטרה להציע שירותי רפואה חכמים ומותאמים אישית. הכלי החדש יאפשר למטופלים לקבל מענה אוטומטי לשאלות רפואיות ואדמיניסטרטיביות, לבדוק זמינות שירותים, לקבל מידע על תרופות ולבצע פעולות שעד כה הצריכו התערבות של גורם רפואי. המערכת תפעל גם בערוצים דיגיטליים וגם דרך מוקדים טלפוניים, כולל מענה מותאם למגזר החרדי.
במקביל, מאוחדת תטמיע את דוקטור Copilot, מערכת AI שתתמוך ברופאים בניהול מפגשים רפואיים. המערכת תתמלל אוטומטית את שיחות הרופא עם המטופל, תספק סיכומי ביקור, תציע הפניות רלוונטיות, ותציג לרופא מידע חשוב על המטופל מראש. בכך, תאפשר לרופאים להתמקד בטיפול במקום בתיעוד מנהלתי.
בנוסף לשירותי הבריאות, מאוחדת תשתמש ב-Copilot 365 לשיפור היעילות הארגונית, כולל יצירת מסמכים, סיכומי פגישות ואוטומציה של משימות שוטפות. מנכ"ל מאוחדת, עוזי ביתן, ציין כי "הבינה המלאכותית תשדרג את חוויית המטופלים ותייעל את עבודת הצוותים הרפואיים". מיקרוסופט מדגישה כי הכלי יסייע למטופלים לנהל את בריאותם טוב יותר, ולרופאים לקבל החלטות מושכלות על בסיס מידע מתקדם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    .
    אודי קקל 02/2025/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפה מאוד. קופת חולים שהבינה את הלקוחות שלה. שוקל לעבור אפילו
    סגור
  • 2.
    מהמם
    דניאל פשה 02/2025/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהמם!! אתם תראו שמאוחדת תהיה הקופת חולים מספר 1 בסוף. הם עושים מעל ומעבר
    סגור
  • 1.
    נשמע טוב
    אלי כהן 02/2025/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה שזה יעזור באמת ויקל, נשמע מבטיח..
    סגור