דיגיטל וטק

ספוטיפיי בדרך להתייקרות? זה השדרוג שעשוי לעלות יותר

השירות הפופולרי עובד על תוספת מנוי בשם Music Pro שתכלול שמע באיכות גבוהה, כלים מבוססי בינה מלאכותית ורכישת כרטיסים להופעות - אך המחיר יעלה בהתאם. האם סוף סוף נקבל את איכות ה-HiFi שהובטחה מאז 2021, וכמה יעלה המנוי החדש?
רפאל בן זקרי | 
לוגו ספוטיפיי (צילום Shutterstock)
שירות הזרמת המוזיקה הפופולרי ספוטיפיי מתכוון להשיק בהמשך השנה תוספת מנוי חדשה בשם Music Pro, שתעלה 6 דולר לחודש ותציע שמע באיכות גבוהה (HiFi), כלי רמיקס, גישה לכרטיסי הופעות ואפשרות לשילוב שירים של אמנים שונים. לפי הדיווח של בלומברג, השירות נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים, אך תאריך ההשקה המדויק טרם נקבע.
ההבטחה לאיכות שמע משופרת בספוטיפיי קיימת מאז שנת 2021, אך עד כה ספוטיפיי לא הצליחה ליישם אותה. כעת, נראה שהחברה מתקדמת בכיוון הנכון, לצד שיחות מוקדמות עם מפיקים ומוכרי כרטיסים לשילוב הופעות חיות כחלק מהשירות. בנוסף, הדיווח מציין כי תכונה חדשה של יצירת רמיקסים תעשה שימוש בבינה מלאכותית כדי לסייע למשתמשים.
התוספת החדשה תהיה זמינה כשדרוג למנוי הפרימיום של ספוטיפיי, כך שהעלות הכוללת למשתמשים בארה"ב, לדוגמה, עשויה להגיע ל-18 דולר לחודש. עם זאת, מחירי המנוי עשויים להשתנות בהתאם לאזורים שונים בעולם, ולא ניתן להסיק מכך לגבי העלות בישראל. לפי הדיווח, ההשקה צפויה להתבצע בשלבים גלובליים, אך לאור העיכובים החוזרים מאז 2021, עדיין מוקדם לדעת אם היא אכן תצא לפועל השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה