דיגיטל וטק

מיקרוסופט מגייסת את הבכיר במטא: זו התשובה ל-ChatGPT?

המהלך המפתיע בצוות Copilot חושף את הכיוון החדש של מיקרוסופט: פחות בינה מלאכותית קרה, יותר מותג שמדבר למשתמשים. למה דווקא עכשיו, ואיך זה קשור למאבק מול ChatGPT?
רפאל בן זקרי | 
סאטיה נאדלה, סם אלטמן (צילום shutterstock ,flickr/ World Economic Forum)
מיקרוסופט הודיעה על צירופו של מארק דארסי, לשעבר מנהל הקריאייטיב של מטא וטיים וורנר, לתפקיד בכיר בצוות Copilot – העוזר האישי מבוסס הבינה המלאכותית של החברה. המשימה: להפוך את Copilot ממוצר חכם – למותג שמדבר בגובה העיניים עם המשתמשים.
דארסי, שנחשב לדמות בולטת בעולם השיווק הדיגיטלי, הוביל במשך עשור קמפיינים מבריקים עבור מותגים גדולים בפייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם. כעת הוא מצטרף ישירות לצוות של מוסטפא סוליימן, ראש תחום הבינה המלאכותית הצרכנית במיקרוסופט, שמוביל קו מוצהר של יצירת AI נגיש, אנושי ומעורר אמון – בניגוד לתדמית הקרה שמלווה רבים מהשחקנים בענף.
Copilot כבר משולב כיום במוצרים מרכזיים של מיקרוסופט – כולל Windows, Bing ודפדפן Edge – אך נתח השוק שלו עדיין צנוע יחסית: פחות מ-5%, לעומת יותר מ-80% של ChatGPT מבית OpenAI, לפי נתוני Similarweb. מיקרוסופט שואפת לשנות את המגמה, בין היתר באמצעות שדרוגים שהושקו לאחרונה, כמו יכולת לזכור פרטים משיחות קודמות עם המשתמש.
לצד עבודת הפיתוח הטכנית, דארסי צפוי להוביל שינוי תרבותי בתוך החברה – כזה שיאחד בין המהנדסים, המעצבים ואנשי השיווק סביב חזון אחד: להפוך את Copilot לעוזר דיגיטלי עם קול ברור, סגנון מובהק ואישיות שתהיה מזוהה עם מיקרוסופט.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה