דיגיטל וטק

ענקית התוכנה הישראלית בשיתוף פעולה עם אמזון: הסוף למוקדי השירות?

נייס ואמזון מעמיקות את שיתוף הפעולה עליו הודיעו לפני כחודש: בינה מלאכותית חכמה תנהל את שירות הלקוחות מקצה לקצה
מערכת ice | 
נייס (צילום ויקיפדיה, pixabay)
ענקית התוכנה הישראלית נייס הודיעה היום (שלישי) על הרחבה משמעותית של השותפות האסטרטגית שלה עם Amazon Web Services (AWS). זאת, במטרה להטמיע יכולות מתקדמות של בינה מלאכותית בכל שלבי שירות הלקוחות.
השלב הנוכחי בשיתוף הפעולה מתבסס על הסכם שנחתם בין החברות בחודש שעבר, במסגרתו הפכה פלטפורמת CXone Mpower של נייס לזמינה דרך AWS Marketplace. כעת, החברות עוברות ליישום בפועל עם שילוב עמוק של טכנולוגיות בינה מלאכותית גנרטיבית (כמו Amazon Q, SageMaker ו-Bedrock) בתוך מערכות השירות של נייס.
השילוב עם שירותי הענן והבינה המלאכותית של אמזון נועד לשרת ארגונים גדולים המעוניינים להטמיע אוטומציה חכמה, להפחית תלות במענה אנושי ולשפר את חוויית הלקוח מקצה לקצה. בחברה מציינים כי מדובר ב"שלב הבא באבולוציה של השירות", שבו מערכות פועלות בזמן אמת, לומדות מדפוסי עבודה ומשפרות את עצמן באופן שוטף, בלי להזדקק לפיתוחים חוזרים או תהליכי הטמעה מסורבלים.
נייס מתמחה בפיתוח פתרונות מבוססי בינה מלאכותית לניהול שירות לקוחות, שיפור חוויית הלקוח, ואוטומציה של תהליכים ארגוניים. מערכות החברה משמשות ארגונים גדולים בלמעלה מ-150 מדינות. החברה נסחרת בנאסד"ק ונחשבת לאחת המובילות בעולם בתחומי CX (Customer Experience) ו-Workforce Engagement.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה