דיגיטל וטק

אפל שוברת קופות: כך הכניסה 293 מיליון דולר בעשרה ימים

הסרט החדש של אפל, “F1”, הפתיע את התעשייה עם פתיחה עוצמתית שהביאה לו הכנסות מסחררות כבר בעשרת הימים הראשונים. ההצלחה על המסך הגדול מאותתת על כיוון חדש לחברת הטכנולוגיה – האם תצליח לנגוס בהוליווד?

רפאל בן זקרי | 
טים קוק ובראד פיט (צילום shutterstock)
לאחר מספר ניסיונות ממוצעים, אפל רושמת הצלחה חסרת תקדים בקולנוע עם הסרט "F1: The Movie" – מהלך שמהווה ציון דרך בפעילות הבידור של החברה מחוץ לעולמות הסטרימינג והחומרה. עלויות ההפקה והשיווק של הסרט הסתכמו בכ-350 מיליון דולר, והוא גרף תוך עשרה ימים למעלה מ-293 מיליון דולר – הנתון הגבוה ביותר בהיסטוריה של Apple Studios, כך לפי דיווח של Variety.
לצד הנתון הכללי, בולטים במיוחד ההישגים ממסכי IMAX, אשר תרמו להכנסות כ-60 מיליון דולר – כמעט חמישית מסך ההכנסות. השוק הבינלאומי סיפק קפיצה נוספת עם הכנסות של כ-109.5 מיליון דולר, כאשר סין, בריטניה ומקסיקו בולטות כזירות מרכזיות.
 מדובר בפריצת דרך יחסית לפלטפורמה קולנועית שנאבקה עד כה לייצר להיטים אמיתיים. במונחים תאגידיים, "F1" עקף משמעותית את שוברי הקופות הקודמים של אפל – Napoleon (221 מיליון דולר) ו-Killers of the Flower Moon (158 מיליון דולר) – והתרחק מהכישלונות כמו Fly Me to the Moon ו-Argylle.
למרות ההצלחה המוקדמת, הדרך לרווחיות עדיין אינה מובטחת: עם תקציב שיווק והפקה יוצא דופן, הסרט יידרש להמשיך לייצר הכנסות גבוהות לאורך זמן כדי להצדיק את ההימור.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה