דיגיטל וטק

חברת הדיפטק הישראלית חוגגת: השלימה גיוס בסך של 12 מיליון דולר

חברת הדיפטק Gain, המספקת עובדי AI להשכרה, נחשפת עם גיוס סיד בסך של 12 מיליון דולר. מיכאל גבאי, מייסד חברת Gain, סיפר על הפיתוח החדשני: "עובדי AI עובדים ביחד עם העובדים, ומתמקדים במשימות שלא מקבלות מענה ומספקים ערך מיידי"
דסק דיגיטל | 
מייסדי חברת Gain (צילום ורביצקיה ראיסה)
חברת הדיפטק Gain, המספקת עובדי AI להשכרה, הודיעה על גיוס סיד בסך של 12 מיליון דולר בהובלת The Garage ובהשתתפות BlueRed Partners וקבוצת בזן, שכבר עושה שימוש בטכנולוגיה בחברות הקבוצה.
החברה מפתחת פלטפורמת עובדי AI, בעלי יכולות ניהול תהליכי רכש ותפעול בחברות באופן מלא, החל מבנית אסטרטגיה, ניהול מו"מ ועד להכנת חוזים, כולל ליווי עסקאות וניהול מקרים חריגים. עובדי ה-AI הם בעלי יכולת הסקה, משתלבים עם מערכות ה-ERP הארגוניות ופועלים על פי הכללים הארגוניים והענפיים ועם אבטחה מלאה ברמת אנטרפרייז. 
המודל העסקי של חברת הדיפטק מבוסס על תשלום על פי משימות, בעלות מזערית לעומת כוח אדם אנושי, תוך מתן ערך והחזר השקעה מיידיים ומדידים ללקוחות. החברה מבצעת פיילוטים עם לקוחות בתחומי קמעונאות, ייצור מזון, אנרגיה וכימיקלים, בהן חברות ענק גלובליות, והחברות הישראליות טמפו וקבוצת בזן.
מיכאל גבאי, מייסד חברת Gain, סיפר כי אוטומציה בסיסית לא מעניקה מענה מספק בתחום זה, שיש בו אי-ודאויות וסיטואציות מיוחדות על בסיס יומיומי. על כן, הוחלט לבנות צוות בעל מומחיות עמוקה ב-AI, רכש וסייבר כדי לפתח עובדי בינה מלאכותית עם יכולות למלא תפקידים אלו. 
"עובדי AI עובדים ביחד עם העובדים, ומתמקדים במשימות שלא מקבלות מענה ומספקים ערך מיידי. הפידבק שקיבלנו מהפיילוטים מעודד מאוד, ואנו נרגשים להשיק עוד עובדי AI שיכסו את כל תחומי הרכש, שרשרת האספקה והפיננסים. עובדי AI עובדים ביחד עם העובדים הקיימים ואינם מהווים איום עליהם, ויאפשרו לכוח האדם האנושי להתמקד בפעילויות ובמערכות יחסים בעלות ערך מוסף", ציין גבאי. 
אייל רדלר, שותף מנהל ב-The Garage, הצטרף לדבריו של גבאי והוסיף: “בנוסף לטכנולוגיה הייחודית,  Gain שוברת את מודל התמחור המסורתי של SaaS לפי כמות משתמשים ועוברת לתשלום לפי ביצועים, שבונה מערכת אמון ואינטרס משותף עם הלקוחות. לצוות החברה יש יתרון במערכת קשרים והכרויות עם הלקוחות וצרכיהם וכן דאטה קניינית שיוצרים ביחד מערכות יחסים ארוכות טווח. אנו נרגשים לעבוד עם הצוות ולפתוח עידן חדש של כוח עבודה מבוסס AI".
 חברת טמפו, יצרנית הבירה הגדולה בישראל, מבצעת גם היא פיילוט עם הטכנולוגיה. דניאל בר, מנכ"ל טמפו: "כחברה שנמצאת בחזית האוטומציה והרובוטיקה שנים רבות, ומובילה חדשנות בתחומים ובפעילויות מגוונים, שיתוף פעולה עם Gain להובלת אימוץ עובדי AI ברכש הוא הצעד המתבקש הבא. הרעיון של ‘עובד וירטואלי’ שמנהל תהליך שלם מקצה לקצה מותאם במיוחד לצרכים שלנו. אנו מבצעים כעת ניסויים עם ״נטלי ובוב״, העובדים הראשונים, ומרתק לראות כיצד הם הופכים לחלק מהצוות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה