דיגיטל וטק
תן ביס מאשימה: "תקלה במיקרוסופט משפיעה על השימוש באפליקציה שלנו"
חברת המשלוחים טענה בסטורי שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה כי הקשיים בהזמנות באפליקציית החברה נובעים מתקלה עולמית בשירותי הענן של מיקרוסופט
בשעות האחרונות דיווח לקוחות על קשיים בהזמנת משלוחים מחברת "תן ביס". לאחר שצברו כמות תלונות חריגה, החליטה "תן ביס" לפרסם את הצד שלה בנושא ומיהרה לגלגל את האחריות על מיקרוסופט ופרסמו את ההודעה הבאה: "לקוחות יקרים, כנראה שמישהו במיקרוסופט דילג על ארוחת הצהריים שלו וכתוצאה מכך נוצרה תקלה עולמית בשירותי הענן שלהם, המשפיעה על השימוש באפליקציית תן ביס, אנחנו פועלים להשיב את השירות בהקדם האפשרי".
לפני יותר משלושה חודשים החליטה חברת תן ביס על מהפכה במשלוחים. החברה תחתיה מועסקים כ-700 שליחים, הולכת בעקבות המתחרה הישירה שלה וולט, ועושה שינוי דרמטי בכל הקשור לתשלום לשליחים. על פי הפרסום ב"כלכליסט", תן ביס תפסיק להעסיק את השליחים שלה כשכירים והם יהפכו להיות עצמאים, כך ששליח שיהיה מעוניין לעבוד בתן ביס יהיה חייב להיות פרילנסר.
למעשה, מאות השליחים של החברה יקבלו היום הודעה שהם על הפסקת העסקתם במתכונת הנוכחית כעובדים שכירים, ותינתן להם האפשרות להפוך לפרילנסרים ולעבוד כעצמאים בחברה. המהלך צפוי לחסוך משמעותית בהוצאות השכר של תן ביס.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



