דיגיטל וטק

יממה אחרונה להחליט: האם תמשיכו עם וואטסאפ או שתעברו לשירות אחר?

עד ה-15 במאי, משתמשים ב-WhatsApp יצטרכו לקבל את מדיניות הפרטיות המעודכנת של אפליקציית העברת ההודעות. אם לא יעשו זאת, הם מסתכנים בחיי 'ווטסאפ לייט'. מה לא תוכלו לעשות יותר ובאיזו מדינות האפליקציה היא הפופולארית ביותר?
כפיר אדר |  1
פייסבוק, וואטסאפ (צילום pexels)
למשתמשים בשירות המסרים של וואטסאפ יש עד ה-15 במאי לקבל את מדיניות הפרטיות המעודכנת שלו. אם לא, הם מסתכנים בחיי "ווטסאפ לייט", זאת לאור העובדה ש-WhatsApp תמנע מכם בהדרגה להתקשר או לשלוח לאנשי קשר.
במקור תוכנן כי מדיניות הפרטיות החדשה תיושם בפברואר, אך התעכבה בשלושה חודשים בגלל המחלוקת והביקורת סביבה. בינתיים, שירות המסנג'רים שבבעלות פייסבוק ניסה להרגיע את המשתמשים שהעדכון מתמקד בהודעות עם עסקים ולא ישפיע על שיחות אישיות.
כפי שעולה מנתוני סקר הצרכנות העולמי של סטטיסטה, ווטסאפ פופולרית במיוחד בברזיל, כאשר 98% מהנשאלים מצהירים כי הם משתמשים בה באופן קבוע. בעוד ששירות המסנגרים נראה מעט פחות מבוקש בבריטניה, צרפת ושוודיה, רק 25% מהמבוגרים בארה"ב הצהירו כי הם משתמשים בו באופן קבוע.
אגב, ספרד ואיטליה במקום השני המשותף עם 96% מהאוכלוסייה שמשתמשים באפליקציה, שווייץ תופסת את המקום הרביעי בשל 94% מאוכלוסיית המדינה משתמשת בוואטסאפ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה אומר מבחינת המשתמש? (ל"ת)
    רינת 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור