דיגיטל וטק

שינויים בתנאים ובהגבלות של YouTube: זה מה שאתם צריכים לדעת

ב-1 ביוני ייכנסו לתוקף תנאים מעודכנים חדשים למשתמשי הפלטפורמה מחוץ לארצות הברית, כאשר המשך השימוש יהווה הסכמה לתנאים החדשים. אלו הסעיפים שאתם צריכים להכיר
כפיר אדר | 
גוגל, יוטיוב (צילום Pixabay, pexels)
התנאים וההגבלות (להלן "התנאים") של YouTube מתעדכנים, כחלק מהרצון של הפלטפורמה להבהיר את התנאים ולספק למשתמשים שקיפות. התנאים עודכנו באופן דומה בארה"ב בנובמבר 2020. השינויים הללו לא כוללים הבדלים משמעותיים באופן הגישה לשירות של YouTube או באופן השימוש בו.
תקציר השינויים:
הגבלות על זיהוי פנים: בתנאים ובהגבלות כבר צוין שאסור לך לאסוף שום מידע שבאמצעותו אפשר לזהות אדם ללא רשותו. על אף שההגבלה הזו תמיד כללה גם פרטי זיהוי פנים, התנאים החדשים מציינים זאת במפורש.
הזכות של YouTube לייצר הכנסות (מונטיזציה): ל-YouTube יש זכות לייצר הכנסות מכל התכנים בפלטפורמה ומודעות עשויות להופיע בסרטונים מערוצים שאינם משתייכים לתוכנית השותפים של YouTube.
תשלומי תמלוגים וניכוי מס במקור: עבור יוצרים שזכאים לתשלומי הכנסות, תשלומים כאלה ייחשבו לתשלומי תמלוגים מבחינת חוקי המס בארה"ב ו-Google תנכה מס במקור כנדרש על פי חוק.
חשוב לקרוא בעיון את העדכונים לתנאים. התנאים החדשים ייכנסו לתוקף ב-1 ביוני 2021 עבור משתמשים מחוץ לארה"ב. המשך שימוש ב-YouTube לאחר תאריך זה מבטא את הסכמתך לתנאים החדשים. חשוב לדעת: אם ילדיו של המשתמש הורשו להשתמש ב-YouTube Kids, ההסכמה לתנאים החדשים תקפה גם לגביהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה