דיגיטל וטק

בניגוד להבטחות: מיקרוסופט הורגת את Windows 10

החברה הפתיעה והודיעה שמערכת ההפעלה הנוכחית שלה, שאמורה הייתה לזכות לעדכונים לנצח, תפסיק לקבל עדכונים עוד כ-4.5 שנים
יאיר מור |  2
Windows (צילום פייסבוק/Windows)
הספירה לאחור החלה: התמיכה ב-Windows 10 תיגמר ב-14 באוקטובר 2025, כך חשפה מיקרוסופט בשקט בשקט, כאשר 4 שנים ו-4 חודשים בדיוק לפני המועד הזה שינתה את עמוד התמיכה במערכת ההפעלה שלה, והוסיפה לו הצהרה על כוונתה להפסיק להוציא עדכונים לכל גרסאות המערכת.
ההודעה השקטה הזו של החברה סותרת לחלוטין את הבטחותיה בעשור שעבר, לפיהן Windows 10 תהיה "הגרסה האחרונה" של מערכת ההפעלה למחשבים - לא מכיוון שהיא לא תוחלף, אלא מכיוון שהיא תעבור למודל של עדכונים קבועים לנצח. עתה, נראה שהנצח הזה החזיק 10 שנים - מהשקת המערכת בקיץ 2015 ועד 10 שנים וחודשיים וחצי לאחר מכן.
עוד לא ברור מה השלכות ההחלטה של מיקרוסופט, משום שהיא טרם הכריזה על מה שהמנכ"ל שלה, סאטיה נאדלה, רמז עליו לפני כשבועיים כשהבטיח לחשוף בקרוב את "הדור הבא של Windows". החברה צפויה להכריז על המערכת הבאה שלה באירוע שייערך עוד 9 ימים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עד שהם סוף סוף התפכחו ועברו למודל הגיוני
    גל 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאגב, שימש כל מערכת הפעלה אחרת (מקינטוש, גנו/לינוקס), אז חוזרים אחורה? גם חנות יישומים / מנהל חבילות קיים בכל מערכת הפעלה - את זה עדיין לא ממש השכילו לאמץ, רק באופן חלקי, למטרו, למרות שיש איזה מנהל חבילות, אבל הוא לא מובנה, ויש כמה לא רשמיים.
    סגור
  • 1.
    מערכת ההפעלה החדשה, ״נפתול 13״, מבוססת על הפרת הבטחות (ל"ת)
    יאל 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור