דיגיטל וטק

אלו הסרטים הנצפים ביותר בהיסטוריה של נטפליקס

מה פופולארי יותר בשירות הזרמת הווידאו הפופולארי בעולם – אקשן או דרמה? מד"ב או פנטזיה? אספנו את רשימת הסרטים הכי נצפים של החברה עד היום
יאיר מור | 
נטפליקס (צילום unsplash)
נטפליקס משקיעה בשנים האחרונות מיליארדי דולרים בשנה בתוכן מקורי – ואפשר לומר שההשקעה הזו מוכיחה את עצמה: עד כה קיבלו סרטים מקוריים של שירות הזרמת הווידאו 89 מועמדויות לפרסי אוסקר, ו-15 פעמים מתוכן הם גם זכו בפרס היוקרתי. אבל השאלה החשובה לא פחות כשזה נוגע לסרטים אינה מה אהבו המבקרים, אלא מה אהב הקהל. לכן, עברנו על רשימות הסרטים הפופולאריים שמפרסמת החברה ומצאנו מה עשרת הסרטים הנצפים ביותר שלה.
נקדים ונאמר שנטפליקס מודדת פופולאריות בצורה שונה מזו שמוכרת בתחום הקולנוע: מאחר ומדובר בשירות הזרמת וידאו, שבו כל אחד יכול לצפות בכל תוכן שהוא בכל זמן שהוא, החברה מסתכלת על מספר הצפיות של כל פריט תוכן חדש שעולה לשירות במשך ארבעת השבועות (28 הימים) הראשונים לאחר עלייתו, ומחשיבה כל צפייה של שתי דקות ומעלה בפריט התוכן. מלבד זה, חשוב לציין כי היא אינה מפרסמת את הנתונים שהיא מודדת עבור כל התכנים, אלא רק עבור אלה שמוגדרים כ-Netflix Originals – כלומר כאלה שהיא רכשה את הזכויות הבינלאומיות הבלעדיות על הפצתם.
ואחרי ההקדמה הזו, אפשר לגשת לרשימת סרטי המקור הפופולאריים ביותר של נטפליקס:
במקום הראשון נמצא "טיילר רייק: חילוץ", בהפקתו וכיכובו של כריס המסוורת', שיצא בשנה שעברה והגיע ל-99 מיליון צפיות; בשני "קופסת הציפורים" בכיכובה של סנדרה בולוק, שיצא ב-2018 וזכה ל-89 מיליון צפיות; בשלישי "הצדק של ספנסר" מהשנה שעברה, בכיכובם של מארק וולברג ווינסטון דוק, עם 85 מיליון צפיות; במקומות הרביעי והחמישי תיקו בין "מחתרת השישה" עם ראיין ריינולדס ו"תעלומת רצח" עם ג'ניפר אניסטון ואדם סנדלר, שיצאו שניהם ב-2019 וכל אחד מהם רשם 83 מיליון צפיות; בשישי "משמר האלמוות", שעלה השנה והגיע ל-78 מיליון צפיות; בשביעי "אנולה הולמס" מהשנה שעברה, עם 76 מיליון צפיות; בשמיני ובתשיעי תיקו נוסף, בין "פרויקט פאואר" מהשנה שעברה ל"צבא המתים" מהשנה, כל אחד מהם עם 75 מיליון צפיות; ובעשירי "אבהות" של קוויין הארט מהשנה, שרשם 74 מיליון צפיות.
אף אחד מהסרטים ברשימה הזו לא היה בין מועמדי האוסקר של נטפליקס, באופן לא מאוד מפתיע. רובם סרטי אקשן, ורובם בכיכובם של שחקנים מהשורה הראשונה בהוליווד. בניגוד לרשימת הסדרות הפופולאריות ביותר של השירות, כאן לא תמצאו בצמרת סרטים המותאמים דווקא לקהל הצעיר יותר, כך שנראה שהקהל הצעיר צופה יותר בסדרות, או בסרטים שאינם מיועדים לו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה