דיגיטל וטק

גוגל: מי שלא מתחסן – שלא יטרח לחזור לעבודה

החברה הודיעה לעובדים כי היא מתחילה לפתוח מחדש את המשרדים – אך דוחה את חובת החזרה אליהם ומתנה את ההגעה למשרד בקבלת חיסונים
יאיר מור |  2
חיסון קורונה (צילום Magma Images)
מנכ"ל גוגל, סונדאר פיצ'אי, הודיע אמש לעובדי החברה על עדכונים בתוכניות החזרה למשרדים בעקבות התפרצויות מחודשות של נגיף הקורונה ברחבי העולם. ההודעה יצאה ראשית במייל לעובדים, ולאחר מכן בפוסט בבלוג הרשמי של החברה.
פיצ'אי כתב כי "מעודד לראות שיעורי התחסנות גבוהים מאוד בקרב קהילת גוגל באזורים שבהם חיסונים זמינים" – אם כי הוא לא ציין איך הוא יודע מה שיעור ההתחסנות של העובדים ולא הביא את הנתונים. הוא הוסיף כי "התחסנות היא אחת הדרכים החשובות ביותר לשמור על בריאותנו ועל בריאות הקהילות שלנו בחודשים הבאים", ולכן, הכריז כי חלק מהמשרדים כבר נפתחו מחדש לאחרונה, אך "כל מי שמגיע לעבודה בקמפוסים שלנו יצטרך להיות מחוסן. אנו מוציאים את המדיניות הזו בארה"ב בשבועות הקרובים ונרחיב אותה לאזורים נוספים בחודשים הבאים". הוא הבטיח שהמדיניות תוחל רק במקומות בהם החיסון זמין לכלל ותכלול סעיפים שיכסו את מי שמנוע מלקבל את החיסון מ"סיבות מוגנות".
מצד שני, למרות ש"אנו נרגשים מכך שהתחלנו לפתוח מחדש את הקמפוסים שלנו, ומעודדים את עובדי גוגל המרגישים בטוחים לחזור לאתרים שכבר פתחנו לעשות זאת", הוא הדגיש כי "אנו מבינים שעובדים רבים רואים התפרצויות בקהילותיהם הנגרמות על ידי וריאנט דלתא ומודאגים מהחזרה למשרד". לכן, הוא הודיע על הארכת האפשרות לעבודה מהבית עד ה-18 באוקטובר, והבטיח שהחברה תמשיך לבחון את נתוני התחלואה באופן קבוע ותתריע 30 יום לפני חובת חזרה למשרדים.
לדברי פיצ'אי, "מאז תחילת המגיפה, העלינו את בריאות קהילת גוגל על ראש שמחתנו", מה שהתבטא בכך שענקית הטכנולוגיה שלחה את העובדים הביתה במרץ 2020, והיתה בין החברות הראשונות בארה"ב לעשות זאת, ובבחירה שלה לא לשלוח עובדים לחל"ת, אלא לאפשר עבודה מהבית למי שהעבודה שלו יכולה להתבצע מהבית ולהמשיך לשלם משכורת גם למי שלא יכול לעשות את עבודתו בלי להגיע למשרד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל אחד נהיה דיקטטור לעצמו ומקבל החלטות
    צדק 07/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על גופם של אנשים!!!!איזה ביזיון!!!!
    סגור
  • 1.
    נווו עוד חברה פח
    אחד שיודע 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה טוב לא להשתמש בשירותים המסריחים של גוגל....
    סגור