דיגיטל וטק

איך קיפוד וכמה עלים הצליחו לשגע את כל העולם?

גם אתם לחצתם אתמול על התמונה החמודה של הקיפוד בגוגל? אתם ממש לא לבד. ככה הצליחה גוגל להכתיב את סדר היום העולמי אתמול. מה עוד עניין אותנו? החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
קיפוד (צילום jcomp / freepik)
לא החגים, לא הטיולים, לא החדשות – הדבר שהכי הרבה ישראלים (וככל הנראה גם גולשים ביתר חצי הכדור הצפוני) חיפשו אתמול בגוגל הוא הסתיו, כך לפי הנתונים היומיים שמפרסמת החברה. הסיבה לכך אינה שינוי מורגש במזג האוויר, שממשיך להיות חם כמו שהמלינים הקבועים על ההתחממות הגלובלית אוהבים, אלא "דודל" מונפש של לוגו החברה שהורכב מעלי שלכת וקיפוד חמוד והופיע בראש עמודי החיפוש לאורך היום כולו לכבוד תאריך תחילת האביב.
לפי הנתונים, ניתן לראות שיותר מ-200,000 ישראלים לחצו על ה"דודל" בממשק העברי (מקום ראשון), יותר מ-50,000 באנגלית (מקום שני), ויותר מ-10,000 ברוסית (מקום שביעי). לא ברור מדוע המילה "סתיו" בערבית (الخريف) אינה מופיעה, שכן לפי בדיקת אייס היא זכתה למספר חיפושים גבוה פי שניים וחצי עד שלושה מהמקבילה הרוסית בשטח מדינת ישראל.
במקום השלישי (וה-19) נמצא אריק אלפסי ז"ל, מאמן אליצור אשקלון לשעבר שנפטר והובא למנוחות.
מכבי חיפה, שזכתה בגביע הטוטו בנוסף לאליפות, מחזיקה גם במקום הרביעי וגם במקום השישי.
במקום החמישי, מסיבה לא ברורה, המילה "חבר".
תחזית מזג האוויר הגיעה למקום השמיני, מן הסתם בשל העובדה שישראלים רבים מחליפים השבוע את השהות בבתים, משרדים או קניונים ממוזגים בטיולים בחוץ ובודקים איך להתלבש (קצר, על לא דבר).
התו הירוק, שממשיך לככב בכותרות, נמצא במקום התשיעי, כאשר במקום ה-15 חיפוש ספציפי יותר סביב הדרישה החדשה לחיסון שלישי לשם זכאות לתו ירוק.
ובמקום העשירי גבי פטיטו, הצעירה האמריקאית שנרצחה ככל הנראה על ידי בן זוגה, שכעת מתנהל אחריו מצוד רחב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה