דיגיטל וטק

צ'רלטון ו-ONE רקחו דיל, איך תושפע הליגה האיטלקית?

על פי רן בוקר, שב-ONE רכשו את הזכויות לליגה הפופולארית, החל משא ומתן בין שני ערוצי הספורט על שידורי הליגה, ואחרי מספר שבועות סוכם כי בחירת המשחקים תהיה שווה בין שני הערוצים, אבל למה צ'רלטון למעשה מרוויחה בענק בזכות כריסטיאנו רונאלדו?
מערכת ice |  4
ערוצי ספורט (צילום pexels)
אחרי לא מעט שאלות ובלבול גדול בקרב הצופים שתהו מה קרה לשידורי הליגה האיטלקית בערוץ ONE2, רן בוקר הביא את הפרטים מאחורי ההסכם של ONE וצ׳רלטון על שידורי הליגה האיטלקית בכדורגל במקביל.
לדבריו של בוקר, אחרי שב-ONE רכשו את הזכויות לליגה הפופולארית שמשודרת בהוט גם בערוץ ה-4K, החל משא ומתן בין שני ערוצי הספורט על שידורי הליגה, ואחרי מספר שבועות סוכם כי בחירת המשחקים תהיה שווה בין שני הערוצים.
המשמעות היא ש-ONE יהיו אלה שיחליטו אילו מהמשחקים בסרייה A לשדר בערוץ שלהם ובשבוע שאחריו צ׳רלטון יבחרו את המשחקים שהם ירצו לשדר אצלם. למעשה, בכל שבוע ערוץ אחר מקבל את זכות הבחירה.
יש לציין כי השנה המותג חטף פגיעה לא קטנה שעשויה לפגוע ברייטינג של הערוץ, כאשר הכוכב הגדול ביותר של הליגה כריסטיאנו רונאלדו ששיחק ביובנטוס, עבר בחזרה לאנגליה שם ישחק בליגה האנגלית, כך שהמרוויחה הבאמת גדולה היא צ'רלטון שנהנית מצמיחת המותג שלה 'הפרמייר ליג', שמשחקי מנצ'סטר יונייטד ישודרו עם רונאלדו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כסף כסף כסף כסף כסף אוהב כסף לא ישבע כסף (ל"ת)
    רוטשילד 09/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שיעשו עם ספורט 5 לגבי משקי צמפיונס שאין להם מקום (ל"ת)
    ישראל 09/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מגיע להם שרונאלדו עזב
    רועי 09/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בתור לקוח הוט מגיע להם שרונאלדו עזב ועכשיו יהיה להם פחות רייטינג. מה פתאום הם עושים את one2 בכסף? סתם ליגה משעממת עם איצדיונים מימי הביניים שאפילו האיצטיונים שלהם אף פעם לא מלאים
    סגור
  • הליגה האיטלקית הכי טובה בעולם
    אביב 10/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הליגה האיטלקית הרבה יותר טובה מזו של ספרד וגרמניה למשל אם אתה שואל אותי. ובקרוב הקבוצות האיטלקיות יהיו אלו שישלטו באירופה...תאמין לי.
    סגור