דיגיטל וטק

איך למחוק את חשבון הפייסבוק? מדריך קצר ופשוט

אם החלטתם שהגיע הזמן להיפטר מחשבון הפייסבוק באופן זמני או לצמיתות ונתקלתם בקשיים, הכנו לכם מדריך קצר ופשוט
מערכת ice | 
תקלה בפייסבוק (צילום freepik ,unsplash)
הקריסה הגדולה של פייסבוק לפני כמה ימים גרמה לכל העולם למנות את החסרונות שלה והנזקים שהיא גורמת לחברה ולאדם הפרטי, ובעקבות כך לחשוב האם אנחנו באמת חייבים להמשיך להחזיק בחשבון שלהם?
אם הגעתם למסקנה שאין לכם מה לחפש יותר ברשת החברתית הגדולה בעולם, תוכלו או למחוק את החשבון שלכם לצמיתות או להשבית אותו באופן זמני.
שימו לב שמחיקת חשבון הפייסבוק גוררת אחריה השבתה של כל החשבונות שנרשמתם אליהם דרך חשבון הפייסבוק כמו ספוטיפיי, זום או אפליקציות הכרויות.
מחיקת החשבון לצמיתות
מחיקת החשבון נעשית דרך הדפדפן בקישור הזה:  www.facebook.com/help/delete_account  ולא דרך אפליקציית פייסבוק.
בקישור יופיע לכם הדף הבא:
שם סמנו שברצונכם למחוק את החשבון והמשיכו בלחצן למטה לשלב הבא שנראה כך:
כאן תתבקשו לנמק מדוע אתם רוצים למחוק את החשבון אך אתם לא חייבים לבחור סיבה ויכולים להמשיך לשלב הבא גם בלי לבחור באחת הסיבות:
כאן הפייסבוק ינסה בפעם האחרונה לשכנע אתכם לא למחוק ויזכיר לכם שנרשמתם דרכו לכל מיני אפליקציות ושירותים, עליכם לוודא שהעברתם את החשבונות שלכם להיות רשומים על המייל ואז תוכלו להמשיך הלאה למחיקה הסופית.
השבתת החשבון לזמן מוגבל
אם אתם רוצים לנסות את החווייה של החיים בלי פייסבוק או סתם לקחת ממנו הפסקה, תוכלו להשבית אותו באופן זמני למשך זמן שתקבעו מראש.
השבתת החשבון מסתירה את הפרופיל שלכם בפייסבוק ורק מי שחבר שלכם יוכל לראות את השם שלכם. כשתחליטו להחזיר את החשבון תצטרכו להתחבר מחדש עם שם משתמש וסיסמא.
את ההשבתה תוכלו לעשות דרך הדפדפן בקישור הבא, שם יופיע לכם כך:
לחצו למטה להמשך ההשבתה שיוביל לדף הבא:
כאן עליכם לבחור סיבה שבגינה תרצו להשבית את החשבון שלכם, ללא בחירת סיבה לא תוכלו להמשיך הלאה בתהליך. בחרו אחת מהסיבות ולאחר מכן המשיכנו בלחצן למטה לעמוד הבא:
בחרו בחלון למטה לכמה זמן אתם מעוניינים להשבית את החשבון, ואז לחצו להמשך:
שימו לב למה שפייסבוק אומר כאן, אפליקציית מסנג'ר תמשיך לפעול כרגיל והיא לא מושבתת ביחד עם חשבון הפייסבוק. אם תרצו להשבית גם את המסנג'ר כדי שלא יוכלו לשלוח לכם הודעות עליכם לעשות זאת דרך אפליקציית מסנג'ר.
לאחר מכן לחצו למטה להתחלת ההשבתה של החשבון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה