דיגיטל וטק

תערוכת הענק תתקיים למרות הקורונה? זה התירוץ

השבוע יתקיים בארה"ב אירוע המוני בהשתתפות עשרות אלפי אנשים, למרות ההתפרצות המחודשת של מגפת הקורונה. זו הסיבה שבחרו מארגני האירוע לא לבטל אותו
יאיר מור | 
תערוכת CES (צילום יח"צ)
תערוכת הטכנולוגיה השנתית CES תתקיים בסוף השבוע הקרוב בלאס וגאס, כמעט בדיוק לפי התכנונים, כך הודיע גארי שפירו, נשיא ומנכ"ל איגוד הטכנולוגיה הצרכנית (CTA), המארגן את התערוכה, בסוף השבוע.
התערוכה תתקיים במתכונת היברידית, כאשר אלפי חברות ועשרות אלפי משתתפים צפויים להגיע לעיר ההימורים, ועשרות אלפי משתתפים אחרים צפויים להסתפק בצפייה והשתתפות באירועים שיתקיימו בשידורי וידאו. הארגון בחר שלא לבטל אותה למרות שבשבוע האחרון נשבר כל יום מחדש שיא אבחוני הקורונה השבועיים בארה"ב – ביום רביעי, עם פרסום ההחלטה, הגיע המספר ל-580,000 מקרים חדשים בשבוע, כמעט פי שניים מהשיא של החורף הקודם. מספר רב של חברות גדולות אף ביטלו את הגעתם לתערוכה, ביניהן ענקיות הטכנולוגיה מיקרוסופט, אמזון, גוגל, מטא, אינטל, IBM, פנסוניק ו-AMD, ויצרניות הרכב BMW, ג'נרל מוטורוס ומרצדס.
במאמר ארוך שפרסם בפרופיל הלינקדאין שלו ובעיתון המקומי של לאס וגאס, אמר שפירו כי התערוכה "תמשיך, וחייבת להימשך", והסביר את ההחלטה בכך שעם כל הכבוד לענקיות הטכנולוגיה, התערוכה מתקיימת בעיקר עבור השחקנים הקטנים יותר, שעדיין נלהבים לקראת ההזדמנות לפגוש פנים אל פנים לקוחות ושותפים פוטנציאליים. "אם נבטל את התערוכה, זה יפגע באלפי חברות, יזמים ומחדשים קטנים יותר, שהשקיעו בבניית הדוכנים שלהם וסומכים על CES עבור העסקים, ההשראה והעתיד שלהם", הוא אמר.
מצד שני, הוא הודה, "אם לא נבטל, נתמודד עם תופי התקשורת ומבקרים אחרים המספרים את הסיפור רק דרך עדשת הדרמה וחברות הטכנולוגיה הגדולות". במלים אחרות, הוא מאשים את המבקרים והתקשורת במחשבה על האינטרסים של החברות שיכולות להרשות לעצמן לוותר על התערוכה ממילא.
כדי לגבות את הדברים, הדגיש שפירו כי התערוכה מתייעצת עם מומחי רפואה, ונוקטת אמצעים רבים להבטחת בריאותם של המשתתפים, כמו דרישה להצגת הוכחת התחסנות, בדיקות מהירות על חשבון התערוכה לפניה ואחריה, דרישה לחבישת מסכות בשטח התערוכה ועוד. כמו כן, הוחלט לקצר את התערוכה ביום אחד, ולהסתפק בשלושה ימים – רביעי עד שישי במקום רביעי עד שבת – "כאמצעי בטיחות נוסף לנהלי הבריאות הנוכחיים שיושמו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה