דיגיטל וטק

עומר אדם נכנס לתחום חדש: זה השת"פ המסקרן שלו

טקטונה ועומר אדם במו"מ לשיתוף פעולה ליצירה של מגוון מוצרים דיגיטליים של הזמר המוביל בישראל. יו"ר טקטונה יריב גילת: "אנו מודים לעומר אדם על שיתוף הפעולה, שיוצר חיבור טכנולוגי ותרבותי יוצא דופן", מנכ"ל טקטונה יוסי ברנע: "שיתוף הפעולה עם עומר אדם יביא את עולם הנכסים הדיגיטליים לכל בית בישראל"
מערכת ice |  3
עומר אדם (צילום פייסבוק/ עומר אדם)
חברת הנכסים הדיגיטליים טקטונה מדווחת הבוקר (ראשון) על מזכר הבנות ראשון מסוגו בארץ עם האמן המוביל בישראל, עומר אדם. במסגרת ההסכם טקטונה והזמר באמצעות חברה פרטית המחזיקה בזכויות הקניין על יצירתו, יפעלו לייצור, שיווק, הפצה ומכירה של מוצרים ונכסים דיגיטליים מבוססי בלוקצ'יין, כאשר כעת הצדדים ממשיכים במשא ומתן מתקדם לקראת חתימה על הסכם התקשרות.
תהליך פיתוח המוצרים השונים יתבסס על היכולת הטכנולוגית והמומחיות של טקטונה לצורך יצירת כלל הנכסים הדיגיטליים, וזאת בהמשך להצלחת פרויקט הדגל של טקטונה, bored-ai. שיתוף הפעולה בין טקטונה לעומר אדם הוא הראשון מסוגו בישראל. בזירה הבינ"ל, אמנים מובילים כגון סנופ-דוג השיקו קולקציות של נכסים דיגיטליים הכוללות בין השאר פריטי אספנות אייקוניים, כרטיסים להופעות, שירים חדשים, קטעי ווידיאו, מוזיקה שלא פורסמה ועוד. בנוסף, לאחרונה העמיד הבמאי קוונטין טרנטינו סצנות שנותרו בחדר העריכה מסרטו 'ספרות זולה' כ-NFT בפלטפורמת המסחר OpenSea.
 
יו"ר טקטונה יריב גילת: "טקטונה עושה צעד חשוב להנגשת עולם הנכסים הדיגיטליים לציבור הישראלי הרחב. אנו מודים לעומר אדם על שיתוף הפעולה, שיוצר חיבור טכנולוגי ותרבותי יוצא דופן". מנכ"ל טקטונה, יוסי ברנע, הוסיף: "שיתוף הפעולה עם עומר אדם יביא את עולם הנכסים הדיגיטליים לכל בית בישראל, עם פוטנציאל לשיתופי פעולה יצירתיים במגוון תחומים. אנו גאים ושמחים על שיתוף הפעולה עם עומר אדם, הזמר המוביל בישראל".
טקטונה היא החברה הציבורית הישראלית המובילה בתחום הנכסים הדיגטליים והבלוקצ'יין.  בין הדמויות המובילות את טקטונה ניתן למצוא את מיטב מוחות הטכנולוגיה בישראל, ביניהם יריב גילת, ממשקיעי ההיי טק המובילים בישראל, מנכ"ל פיינל לשעבר, חלוצה בתחום המסחר האלגורתימי, גיא בן ארצי, יזם בלוקצ'יין סידרתי וממקימיה של בנקור - פלטפורמות המסחר הגלובלי בקריפטו, בני חקאק (COO) מבכירי תעשיית הקריפטו ויזם טכנולוגי בולט, וטל מוסקל (CTO), מהדמויות המובילות של תעשיית הנכסים הדיגיטליים הישראלית. מנכ"ל טקטונה הוא יוסי ברנע, מומחה בתחום הפיננסים ולשעבר סמנכ"ל ההשקעות בקבוצת דלק. לחברה חברי דירקטוריון ויועצים ממיטב אנשי ההשקעות והטכנולוגיה בישראל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חברה של רמאים
    אולו 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל כל המוחות החריפים שמובילים את החברה המניה שלהם צונחת בלי מצנח בשנה וחצי האחרונה
    סגור
  • 2.
    עומר אדם
    אלה 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יצור מגעיל שבנה את ההצלחה שלו על לשב חשבון אחרים ןעל זה שיש תו כסף יש זמרים אם קול מדהים ששרים נאבה יותר טוב ומק. ןמקתועי עוצר אדם יי אפשר לשמוע יותר
    סגור
  • 1.
    לא מציאה בכלל
    SD 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם זמר חולה מין וכסף
    סגור