קריפטו

טקטונה מכרה 3,500 יחידות NFT, זה סכום העתק שהכניסה

חברת הכנסים הדיגיטליים דיווחה על ביקושים גבוהים לפרויקט ה-NFT המוביל עם מכירות של 3,500 יחידות NFT בהיקף כספי של כ-1.3 מיליארד דולר במסגרת שלב המכירות המוקדמות של הפרויקט, היו"ר, יריב גילת: "הופתענו מעוצמת ההיענות והחיבוק שקיבל פרויקט ה-NFT הראשון שלנו"
מערכת ice | 
NFT (צילום freepik)
הישג מרשים לפרויקט ה-NFT של חברת הנכסים הדיגיטליים טקטונה (Tectona), שמדווחת הבוקר (ראשון) על ביקושים גבוהים לפרויקט ה-NFT המוביל, ה-Bored.Ai, עם מכירות של כ-3,500 יחידות NFT בהיקף כספי של כ-1.3 מיליון דולר במסגרת שלב המכירה המוקדמת בפרויקט.
במהלך המכירה המוקדמת, טקטונה הציעה למכירה יחידות של ה-Bored.Ai Collective MemberChips, המקנות חברות בפרויקט הבינה המלאכותית אשר פותח ע"י טקטונה. למעשה, בשלב המכירה המוקדמת נמכרו כ-35% מסך היחידות אשר יוצעו למכירה בכל הפרויקט.  
יו"ר טקטונה, יריב גילת: "הופתענו מעוצמת ההיענות והחיבוק שקיבל פרויקט ה-NFT הראשון של טקטונה מקהילת ה-NFT הגלובאלית. הצלחת שלב המכירות המוקדמות מעידה על האמון בטכנולוגיית הבינה המלאכותית שלנו ובבחירה האסטרטגית של טקטונה לייצר מובילות בתחום ה-NFT".
מנכ"ל טקטונה יוסי ברנע: "שלב המכירות המוקדמות הסתיים בהצלחה, שמעידה על היכולת של טקטונה ליצור תוכן איכותי בעולמות ה-NFT, וכן על הפוטנציאל המסחרי בתחום, שכבר עכשיו יוצר לטקטונה תזרים מזומנים כתוצאה מפיתוח טכנולוגי עצמאי של החברה".
הארכיטקט הראשי של טקטונה, ומוביל פרויקט ה-NFT, גיא בן ארצי: "אנו מודים לכולם על הבעת האמון. בתוך זמן קצר טקטונה יצרה קהילה מדהימה של מעל ל-70 אלף עוקבים שאימצו את טכנולוגיית הבינה המלאכותית החדשנית של טקטונה, ויצרו בעזרתה יצירות אמנות מרשימות. תחום ה-NFT ימשיך לצמוח, בעולם ובישראל, וטקטונה תמשיך להיות בחוד החנית הטכנולוגי של עולמות הבלוקצ'יין וה-NFT".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה