קריפטו

ה-NFT נכנס למוזיקה הישראלית: המהלך המטורף של רמי קלינשטיין

תופעת ה-NFT מתרחבת ונכנסת לעולם המוזיקה הישראלית, רמי קלינשטיין וחברת F5 הישראלית פיתחו פרוייקט חדש שיכלול נכסים שונים בהשראתו ובהשראת פועלו וגם הופעה שלמה למשקיעים עם כלל הטבות
מערכת ice |  4
רמי קלינשטיין (צילום משה שי, פלאש 90)
תופעת ה-NFT הולכת ומתרחבת וכעת היא מגיעה עד לתעשיית המוזיקה הישראלית: רמי קלינשטיין, אחד המוזיקאים המצליחים והפופולריים בישראל, חבר לחברת 5F הישראלית בכדי ליצור פרויקט NFT משלו, שיכלול אסימונים שונים בהשראתו ובהשראת פועלו לאורך העשורים האחרונים. שיתוף הפעולה בין קלינשטיין לבין 5F הוא הראשון בישראל שנעשה בתעשיית המוזיקה הישראלית, ומכאן ייחודו. 
בישראל, בדומה לארה"ב וליתר העולם, הולכת וגדלה קהילה של יוצרים ומחזיקים של NFT. על רקע צמיחה זו הוקמה חברת F5 במטרה לבנות ולנהל פרויקטי NFT. החברה מציעה טכנולוגיה שמאפשרת למשתמשים בה להתנסות בעולמות הבלוקצ'יין והמטבעות הקריפטוגרפיים באופן מאובטח ופשוט. זהו הפרויקט הראשון עליו הכריזה החברה, ובקרוב יוכרזו הפרויקטים הבאים אותם היא מפתחת.  
במסגרת שיתוף הפעולה בין 5F לקלינשטיין, תמורת 200 דולר יהנו רוכשי ה- NFT מכרטיס כניסה זוגי להופעה מיוחדת וייעודית של הזמר, שתהיה הופעה מוזיקלית מבוססת NFT הראשונה בישראל. ההופעה תערך ב-2 באפריל בהאנגר גבריאל במרכז הארץ, ורק רוכשי NFT יוכלו להיכנס אליה. חלק מרוכשי ה- NFT  יהיו זכאים אף  להטבות ייחודיות נוספות  דוגמת  מפגשים אחד על אחד שיערכו בסטודיו של קלינשטיין, שיר ליווי לחופה וחוויות אחרות בשיתוף עם המוזיקאי. שווי ההטבות הללו מגיע לעשרות אלפי שקלים. 
 
מאחורי 5F עומדים יזמים בעלי ניסיון ממגוון התמחויות: הראשון מביניהם הוא חגי בראל, המשמש מזה 7 שנים המייסד והמנכ"ל של חברת Deep, המתמחה ביצירת תוכן שיווקי מבוסס בינה מלאכותית. בראל בעל ניסיון בתחום הבלוקצ'יין והבינה המלאכותית.  בראל גם היה המנכל וממייסדי אורקה שנמכרה לאורנג' העולמית. היזם השני בחברה הוא בני ארבל, המשמש מזה 6 שנים מייסד ומנכ"ל Inception XR, שהינה פלטפורמת תוכן מבוסס מציאות מדומה ומציאות רבודה. ארבל הוא יזם סדרתי בתחום המדיה הדיגיטלית.
היזם השלישי הוא רן קראוס, מייסד-שותף ולשעבר מנכ"ל מפתחת כלי הטייס הבלתי מאוישים, Airobotics שבשנה האחרונה עבר לכהן כנשיא החברה. היזם הרביעי והאחרון בחברה הוא איתי פרידן, בנו של הפרסומאי אודי פרידן, אספן NFT בעצמו ויצרן קולקציות של NFT. בין המשקיעים  בחברה הנם מארק גזית, רן דנאי, ואחד המשקיעים הבולטים ב-5F הוא היזם הסדרתי טל ברנוח.  
רמי קלינשטיין על שיתוף הפעולה: "אני נרגש להשיק את הNFT הראשון במוזיקה הישראלית, שלראשונה בעולם מאפשר לרוכשיו לקבל ערך מוסף בעל ערך כלכלי ורגשי גבוה, מעבר להחזקת האסימון וכניסה לקהילה.זוהי דריסת רגל בעולם החדש וזוהי יריית הפתיחה לחיבור בין העולם החדש לעולם המוזיקה כפי שהכרנו עד כה. אני שמח להיות הראשון להוביל את הבשורה החשובה הזו, ויותר מהכול אני מחכה להתרגש יחד עם הקהל שלי במופע המיוחד ב- 2.4". 
איתי פרידן, מנכ"ל 5F: "עד היום תחום הבלוקצ'יין נתן מענה לאמצעים פיננסים מסובכים. בשורת הNFTS מביאה עימה הזדמנויות חדשות בתחומים שנוגעים לכולנו - וגל האדפטציה האמיתי מתחיל עכשיו. משימתה של F5 היא לגשר בין חברות וטאלנטים לבין הזירה החדשה, ואנחנו גאים ומתרגשים להתחיל עם רמי את מהפכת המוזיקה בישראל".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    וואו מטורף
    עידן פפס 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אקנה כרטיס איזה כיף
    סגור
  • 3.
    סוף סוף
    ג 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חיכתי לזה
    סגור
  • 2.
    סוף סוף משהו מהפכני
    בועז 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סוף סוף משהו מעניין וייחודי
    סגור
  • 1.
    הגיע הזמן
    אלטון 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צעד ראשון לדמוקרטיזציה של המוזיקה. LFG
    סגור