השוק

גיא בן ארצי מצטרף לטקטונה: הושלם המיזוג עם MyElla

חברת הנכסים הדיגיטליים טקטונה, הנסחרת לפי שווי של כ-272 מיליון שקל, השלימה את עסקת המיזוג עם MyElla, המתמחה בפיתוח ויישום של טכנולוגיות מסחר בתחום המטבעות הדיגיטליים
איתמר כהן | 
גיא בן ארצי (צילום יח"צ)
חברת הנכסים הדיגיטליים טקטונה, הנסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-272 מיליון שקל, הודיעה היום (רביעי) כי השלימה את עסקת המיזוג עם חברת מיי אלה (MyElla), שבבעלות היזם ומבכירי תעשיית הקריפטו, גיא בן ארצי. מיי אלה מתמחה בפיתוח ויישום של טכנולוגיות מסחר בתחום המטבעות הדיגיטליים.
בעקבות השלמת העסקה, בן ארצי יצטרף להנהלה הבכירה של טקטונה בתפקיד ארכיטקט ראשי וכמנכ"ל החברה הבת מיי אלה, ויהיה אחראי, בין היתר, על תחום ההשקעות האקטיבי בחברה - הכולל פעילות מסחר אלגוריתמי והפעלת נכסים דיגיטליים באסטרטגיות השקעה שונות.
במסגרת עסקת המיזוג, 100% ממניות מיי אלה יועברו לטקטונה - ובתמורה, טקטונה תקצה לבן ארצי 575 אלף מניות של טקטונה בשווי של כ-1.9 מיליון שקל. בנוסף, יוענקו לבן ארצי כ-13.9 מיליון אופציות, בשתי פעימות שוות, אשר יהיו ניתנות למימוש לאחר שמחיר מניית החברה יגיע ל-10.24 שקל ו-20.64 שקל, בהתאמה.
 
בן ארצי, שגדל בעמק הסיליקון בארה"ב, עומד מאחורי כמה אקזיטים בהיי-טק, בהם מכירת חברת Mytopia, שהקים עם אחותו גליה בן ארצי, לחברת 888, ומכירת חברת Particle Code. ב-2017 הקימו האחים עם מייסדים נוספים את חברת בנקור, המפעילה פלטפורמה למסחר במטבעות דיגיטליים, ששווה כיום כ-750 מיליון דולר.
יו"ר טקטונה, יריב גילת, מסר כי "התרומה של גיא להתפתחות טקטונה משמעותית. אין הרבה אנשים בעולם הבלוקצ'יין שמגיעים עם מטען כה גדול של ניסיון הלכה למעשה, לצד הבנה עמוקה ורשת קשרים ענפה. התרומה של גיא לאורך הדרך כבר מוכיחה את עצמה".
בן ארצי הוסיף כי "יחד עם הצוות הנפלא של טקטונה, נוכל לפתוח אפיקים חדשים לציבור המשקיעים הישראלי. מהפכת תעשיית הבלוקצ'יין עדיין בתחילתה, וטרם ראינו את מלוא הפוטנציאל שלה. טקטונה נמצאת בחזית הטכנולוגית, ותוביל את ישראל לעידן הבלוקצ'יין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה