דיגיטל וטק

וואטסאפ נזכרה לתת לכם את מה שהבטיחה מזמן

האפליקציה מקיימת כעת את הבטחתה להרחיב משמעותית את הקבוצות, כך שלא יהיה צורך בכל כך הרבה קבוצות ממוספרות לקהילות גדולות
יאיר מור |  1
וואטסאפ (צילום vecteezy)
לא צריך יותר "קבוצה מיותרת 1", "קבוצה מיותרת 2" וכו': וואטסאפ החלה ביממה האחרונה לאפשר צירוף של עד 512 משתמשים לכל קבוצה בשירות התקשורת הפופולארי בעולם, כך מדווח אתר WABetaInfo.
בניגוד למנהגה, להוציא קודם תכונות חדשות לבודקי בטא ללא הכרזה ואז להכריז עליהן כשהן נפתחות, היכולת לצרף עד 512 משתמשים לקבוצה הוכרזה על ידי החברה לפני יותר מחודש, אך עד כה לא היתה זמינה אפילו לבודקי הבטא. כעת, ביממה האחרונה היא החלה להיפתח במקביל גם לבודקי בטא וגם למשתמשים בגרסא הרגילה, וצפויה להיות זמינה לכל משתמשי האפליקציה עד כניסת השבת בערך.
 
עד כה היתה המגבלה למשתתפים בקבוצה אחת בוואטסאפ 256, לעומת 200,000 בטלגרם. הדבר כפה על מנהלי קהילות ורשימות תפוצה גדולות ליצור קבוצות רבות לאותו דבר. כעת, מספר הקבוצות הנדרש יקטן בחצי, אך עדיין פחות נוח מאשר בטלגרם.
במקביל, בגרסת בטא לאנדרואיד שיצאה ביממה האחרונה מדווחים משתמשים מסוימים כי בעת חיפוש הודעות, לצד האפשרות לסנן את החיפוש להודעות עם תמונות, הנפשות, סרטונים, קבצי קול, מסמכים או קישורים, מוצגת גם אפשרות להציג רק שיחות שבהן קיימות הודעות שסומנו כלא נקראות. כך קל יותר למצוא את כל ההודעות שסומנו ככאלו במקום לגלול את כל רשימת השיחות ולחפש את השיחות עם התג הירוק המודיע על הודעות שטרם נקראו.
התכונה הזו כבר זמינה מזה מספר שבועות בגרסת הבטא של וואטסאפ במחשבים, ושם היא אף נוחה וזמינה יותר, באמצעות כפתור ייעודי המוצג לצד שדה החיפוש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    .
    איילה זוסמן????????? 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור