דיגיטל וטק

סנאפצ'ט הולכת על הראש של זום: זה המהלך המשמעותי

הרשת החברתית Snapchat הודיעה כי תוסיף לראשונה אפשרות גלישה גם מהמחשב. אחת המטרות אותן מסמנת הרשת - להתחרות זום באמצעות שיחות הווידאו שהיא הציעה עד כה רק באפליקציה בנייד
מערכת ice | 
זום (צילום unsplash)

בניגוד לפלטפורמות רבות אחרות של מדיה חברתית, Snapchat היה זמין רק בנייד מאז השקתו לפני למעלה מעשור. אבל ביום שני השיקה החברה גרסה מבוססת אינטרנט של אפליקציית ההודעות הפופולרית. כך עולה מדיווח ב-CNN.

לפי הפרסום, המטרה היא לתת למשתמשים את החופש לעבור בין הטלפונים והמחשבים שלהם, כל זאת תוך המשך שיחותיהם בפלטפורמה. אבל אפשרות שולחן העבודה החדשה יכולה גם לעזור ל-Snapchat (SNAP) להתמודד עם מתחרה מובילה אחרת - זום.


בעוד ש-Snapchat ידועה בכך שהיא מאפשרת למשתמשים לשלוח צ'אטים ותמונות לזמן מוגבל, הנקראים סנאפים, שיחות וידאו הפכו לפיצ'ר פופולרי של האפליקציה, לפי הדיווח המבוסס על הודעת החברה. Snapchat אמרה שבאפליקציה שלה מתרחשות יותר מ-100 מיליון שיחות וידאו בכל חודש עם עד 15 משתתפים כל אחת. כעת, היא מקווה שהשירות יהפוך לקל ונח יותר לשימוש כשהמשתמשים יוכלו להצטרף לשיחות הללו משולחן העבודה.

הרעיון דומה לשירותי שיחות וידאו כמו Zoom (ZM), שזכו לביקוש רב במהלך המגיפה, אך עם כמה נקודות מכירה ייחודיות לסנאפצ'ט. משתמשים יוכלו ליזום שיחות במהירות ובקלות יותר מכיוון שהם כבר מחוברים לחברים ויכולים לראות מתי אחרים מחוברים, לפי החברה. עדשות הצילום החתומות של Snapchat - אלו שיכולות לגרום למשתמשים להיראות כבעלי אוזני כלב, נמשים או תכונות אחרות - יהיו זמינות בקרוב גם לשיחות וידאו בגרסת האינטרנט.


כמו באפליקציה, גרסת האינטרנט של Snapchat נפתחת ישירות למצלמה כדי לעודד משתמשים לשלוח תמונות לחברים. בסרגל צד, המשתמשים יראו רשימה של שיחות החברים האחרונות שלהם, שם הם יכולים לפתוח תמונות או להתחיל צ'אט. גרסת האינטרנט לא תכלול את כל התכונות של האפליקציה לנייד, כמו "מפה" שבה משתמשים יכולים לעקוב אחר חבריהם.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה