דיגיטל וטק

עוקץ על חשבון חברת החשמל: אל תגיבו ל-SMS הזה

חברת חשמל מתריעה מפני נסיון נוסף להונאת לקוחות ע"י מסרון המופץ בשעות האחרונות ו"מזכיר" על תשלום חשבון חשמל
מערכת ice | 
עלייה במחירי החשמל (צילום shutterstock)
נסיון חדש להונאות פישינג על חשבון חברת החשמל. במהלך היום (שלישי) התקבלו התראות לגבי מסרונים שנשלחים ללקוח ומזכירים להם כי לכאורה קיים חשבון חשמל שהוחזר ועל כן הם מתריעים בפני מקבל ההודעה כי דחיית התשלום תוביל להפסקת השירות ולניתוק.
בחברת החשמל הדגישו לאחר קבלת ההתראות כי זו אינה הפעם הראשונה בה מתקבלות הודעות המנסות להונות את הלקוח. במסרונים שנשלחו ללקוחות נכללו איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית, או לחילופין הודעה לנייד שמסדיר את חשבון החשמל בהקדם.
 
חברת החשמל מבהירה כי: "אלו הודעות טקסט, והן הודעות דואר אלקטרוני מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל www.iec.co.il. חברת החשמל אינה "מחזירה" חשבונות חשמל או "מפסיקה" שירות".
כמו כן, בחברת החשמל מדגישים כי אין להתייחס או להשיב לפניה, ובמקרים בהם עולה חשש, החברה מבקשת ליצור קשר עם מוקד השירות 103 על מנת לוודא את אמיתות הפנייה. במקביל חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה