דיגיטל וטק

בשורה לגיימרים: ממשק המשחקים ושירותי הענן החדשים של LG

חברת LG חושפת את שירותי Blacknut, Utomik ו'מדף משחקים' חדש בטלוויזיות של LG, הממחישים את התמקדות החברה בעולם הגיימינג וחווית המשחק
מערכת ice | 
ממשק משתמש חדש ושירותי ענן למשחקים של חברת LG (צילום LG)
חברת LG מרחיבה את חווית המשחק בטלוויזיות שלה, מוסיפה שירותי ענן חדשים כדי להציע למשתמשים אפשרויות בחירה רחבות יותר, ומעדכנת את ממשק המשתמש על מנת להקל על הכניסה למשחק. 
 
פלטפורמות משחקי ענן הופכות את המשחק לנגיש מתמיד - ללא צורך בהתקנת מחשב, קונסולה או כותרי משחקים. שירותי Blacknut ו-Utomik Cloud, שיגיעו לטלוויזיות LG בספטמבר ונובמבר, בהתאמה, מספקים שפע כותרים המתפרשים על משחקי AAA קלאסיים, אינדי, עלילות הרפתקאות, ספורט, אסטרטגיה ועוד. מנוי חודשי לאפליקציות מאפשר למשתמשים לבחור ולשחק באופן מיידי כל משחק מהקטלוגים הנרחבים שלהם – אליהם מתווספים מדי יום כותרים חדשים.
 
Blacknut מציגה למנויים למעלה מ-500 משחקי מחשב וקונסולות, עם המגוון הגדול ביותר של תוכן פרימיום לכל בני המשפחה ואפשרות הגדרה של עד חמישה פרופילים של שחקנים. קטלוג Blacknut מציע את האוסף הגדול ביותר של משחקי מירוצים וספורט בעולם המשחקים בענן, לרבות להיטים שזכו לשבחים, כגון Metro Exodus, Overcooked ואוסף עצום של משחקי דיסני. Utomik Cloud כולל במבחר הולך וגדל של יותר ממאה כותרים מתוך ספריה בת יותר מ- 1,300 משחקי מחשב שלה החברה, במגוון ז'אנרים, ובהם Coffee Talk, My Time at Portia ו- Turnip Boy Commits Tax Evasion.
 
אפליקציות המשחקים החדשות בענן זמינות החל מהחודש בחנות האפליקציות של LG בטלוויזיות LG המריצות את מערכות ההפעלה webOS 6.0 ו-webOS 2022. ממשק המשתמש החדש והמעודכן של LG למשחקים, מאפשר לגשת בקלות למגוון שירותים פופולריים למשחקי ענן, באמצעות מעבר ל"מדף המשחקים", הנגיש בקלות ממסך הבית החדש. כותרים נבחרים של NVIDIA GeForce NOW כבר נגישים במדף המשחקים. אפשרות לגשת למשחקים גם מ-Google Stadia ושירותי משחקים אחרים דרך מדף המשחקים תתווסף לטלוויזיות של LG בעדכונים עתידיים.
 
1 Blacknut יהיה זמין בדגמי LG Smart TV החלים בבריטניה, צרפת, גרמניה, אוסטריה ושוויץ החל מספטמבר, בצפון אמריקה מאוחר יותר השנה, ובאזורים נוספים ברחבי העולם עד הרבעון הראשון של 2023. Utomik Cloud יושק החל מנובמבר בארה"ב, בריטניה, אירלנד, גרמניה, הולנד, בלגיה ולוקסמבורג.
 
2 מדף המשחקים זמין ברחבי העולם עבור דגמי LG Smart TV המריצים webOS 6.0 ו-webOS 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה