דיגיטל וטק

וואטסאפ חוזרת: התקלה העולמית תוקנה, אפשר לחזור לתקשר

לאחר שעתיים של בעיות חמורות, שירות התקשורת הגדול בעולם מבית מטא (פייסבוק לשעבר) חוזר לעבודה סדירה, ההודעות מגיעות ונשלחות אך האתר עדיין עובד באופן איטי
יאיר מור | 
וואטסאפ (צילום vecteezy)
אחרי יותר משעתיים, אפשר לשחרר צפירת הרגעה: וואטסאפ חזרה לעבוד עבור רובם המוחלט של המשתמשים, ואפשר לחזור לשלוח ולקבל הודעות, לחבר את המחשב בבית או במשרד ולתקשר עם העולם כרגיל, כך לפי בדיקת אתר ice, כמו גם לפי מספר הדיווחים הצונח על בעיות בשירות לפי אתר DownDetector.
כפי שדיווחנו מוקדם יותר, התקלה החלה בסמיכות לשעה 10 בבוקר לפי שעון ישראל, מסיבה לא ברורה. משתמשים דיווחו כי הודעות לא הגיעו ולא נשלחו, ואתר WhatsApp Web לא הצליח להתחבר.
 
החברה עצמה, שבבעלות מטא (לשעבר פייסבוק), אמרה לנו כי היא מודעת לבעיה ועובדת על תיקונה, אך לא טרחה לספק כל פרטים אודות אופי הבעיה.
כעת, לאחר כשעתיים של קשיים, נראה כי השירות חוזר לעבוד כרגיל. ההודעות מגיעות ויוצאות והאתר מתחבר כרגיל (אם כי נראה שהוא עדיין עובד לאט, ואף גורם להאטה ניכרת של המחשב כולו מסיבה מסתורית).
דוברות וואטסאפ מסרה לאתר ice: "אנו מודעים לכך שאנשים התקשו לשלוח ולקבל הודעות בוואטסאפ היום. תיקנו את הבעיה ואנו מתנצלים על אי הנוחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה