דיגיטל וטק
פייסבוק משיקה כלי יוצא דופן: זה מה שיקרה לכם מהיום באפליקציה
חברת מטא מציגה צעדים נוספים להגברת השקיפות על גבי הפלטפורמה ומעדכנת בפייסבוק את הכלי ״מדוע אני רואה מודעה זו?״, שמספק לאנשים מידע על המודעות שהם רואים בפיד, כשבהמשך הוא יורחב גם לאינסטגרם. כך זה עובד
חברת מטא מציגה צעדים נוספים להגברת השקיפות על גבי הפלטפורמה ומעדכנת את הכלי ״מדוע אני רואה מודעה זו?״, שמספק לאנשים מידע על המודעות שהם רואים בפיד. מאז השקת הכלי, לפני כמעט עשור, החברה המשיכה לשדרג אותו ולהפוך אותו פשוט יותר לשימוש ולהבנה. כעת, הוא כולל לראשונה גם מידע על האופן שבו טכנולוגיות למידת המכונה מסייעות לפייסבוק להציג מודעות בהתאמה אישית.
העדכון כולל: ידע על האופן בו הפעילות על גבי הפלטפורמה (למשל לייק על פוסטים, עמודים, או אינטראקציות עם מודעות ומוצרים בפייסבוק) או מחוצה להן (כמו גלישה באתרים או אפליקציות), מסייעת לטכנולוגיה להחליט אילו מודעות אנשים יראו דוגמאות והמחשות חדשות שמסבירות כיצד הטכנולוגיה מחברת בין מגוון תחומי עניין לבין מודעות רלוונטיות.
דרכים נוספות לבחור העדפות לגבי מודעות - כמו למשל המפרסמים שהם ראו לאחרונה, המפרסמים שהם בוחרים להסתיר, והמפרסמים שהם לחצו על המודעות שלהם . הכלי יהיה זמין למשתמשים בפייסבוק בכל העולם, לרבות ישראל, ובעתיד יורחב גם למודעות המוצגות באינסטגרם. ניתן להגיע לכלי דרך שלוש הנקודות שמופיעות בפינה העליונה של כל מודעה בפיד.
עוד ב-
חברת Meta מקיימת שיתוף פעולה הדוק עם מומחי פרטיות חיצוניים וקובעי מדיניות מרחבי העולם, על מנת להבין כיצד ניתן לשפר את מערכת המודעות שלה ולהפוך אותן שקופות יותר עבור האנשים שמשתמשים בפלטפורמות. Meta מחויבת להשתמש בטכנולוגיה בצורה אחראית – ותמשיך לעמול על הגברת השקיפות, לצד דרכים חדשות בהם אנשים יוכלו לדעת יותר על הטכנולוגיה והשימוש שמערכת המודעות עושה בנתונים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



