דיגיטל וטק

סלקום מציעה קונסולת משחקים במחיר המשתלם בישראל

החברה מנסה לעודד לקוחות להצטרף למסלולים היקרים של שירות האינטרנט מבוסס הסיבים שלה על ידי הנחה אטרקטיבית על קונסולת המשחקים האחרונה של מיקרוסופט
יאיר מור | 
משחקי וידאו (צילום פלאש 90)
ענקיות התקשורת הישראליות נלחמות בימים אלה על מיליוני לקוחות פוטנציאליים לשירותי הסיבים האופטיים, שבהן השקיעו מיליארדים וכעת הן מצפות להחזר ההשקעה על ידי צירוף המוני גולשים למסלולים מהירים במיוחד - רק שקשה לשכנע אנשים שיש להם צורך באינטרנט במהירות של גיגה-ביט לשנייה, כשהאיכות הכי גבוהה בנטפליקס דורשת רק 15 מגה-ביט. במלים אחרות, המהירות הכי בסיסית של סיבים אופטיים (300 מגה) מספיקה באופן תיאורטי ל-20 מכשירים שמזרימים סרטים מנטפליקס באיכות המקסימלית בו-זמנית (אם זה רק היה אפשרי, כן?). 
בסלקום החליטו ללכת על נקודת המכירה הוותיקה וכנראה מוצדקת ביותר למהירויות אינטרנט גבוהות במיוחד: גיימינג. משחקים ברשת דורשים את החיבור המהיר ביותר שרק אפשר, כדי לוודא שכל הצדדים במשחק מחוברים ללא כל השהיה, 'תקיעות' או הורדות איכות בשל עומס. אחר הצהריים הכריזה החברה על שיתוף פעולה עם מותג אקס-בוקס של מיקרוסופט, המיובא לישראל על ידי בנדא, במסגרתו תציע סלקום למצטרפים למסלולי הסיבים היקרים ביותר שלה את הקונסולה של מיקרוסופט במחיר המשתלם בארץ. 
ההצעה תקפה לגבי Xbox Series S, הגרסה ה"דיגיטלית" (כלומר: ללא כונן אופטי, כך שאי אפשר לרכוש משחקים בדיסקים, לצד שבב גרפיקה מעט חלש יותר ו-10 גיגה-בייט זיכרון לעומת 16 ב-Series X) בעלת נפח אחסון של 512 גיגה-בייט, עם תמיכה בווידאו ברזולוציית 2K ובקצב של 120 פריימים לשנייה. סלקום מכרה אותה עד כה במחיר של 1,350 שקל, וכעת עדכנה את המחיר ל-36 תשלומים של 35 שקל - סה"כ 1,260 שקל, כאשר המצטרפים למסלולי הסיבים המובילים שלה במהירויות של גיגה-ביטים יקבלו הנחה של 15 שקל לחודש - סה"כ 540 שקל הנחה ומחיר של 720 שקל - מאות שקלים מתחת למחיר הנמוך בישראל למכשיר הזה. 
נציין שמחירי שירות הסיבים המדובר הם 119 או 149 שקל לחודש עבור מהירויות של 1 או 2.5 גיגה-ביט לשנייה, בהתאמה, כאשר החודש הראשון הוא חינם במסלול הזול יותר ובמחיר מוזל של 30 שקל במסלול היקר יותר. בנוסף, סביר להניח שכמעט כל הלקוחות יצטרכו להוסיף נתב במחיר 25 שקלים לחודש, מה שמעלה את המחיר החודשי ל-144 או 174 שקל, וסה"כ 5,040 או 7,020 שקל. 
החברה ציינה כי כיום היא החברה בעלת פוטנציאל החיבור הגבוה בישראל - מעל 2 מיליון משקי בית, בזכות התשתית שפרסה בעצמה בעשור הקודם, תשתית מיזם הסיבים (IBC/"אנלימיטד") שבו היא שותפה עם חברת החשמל והוט, וחוזה שחתמה עם בזק לאספקת שירותים גם על גבי הסיבים של האחרונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה