דיגיטל וטק

ענקית הסייבר מרחיבה את פעילותה בישראל: זה המרכז שהשיקה

רדוור, מובילה עולמית המספקת פתרונות אבטחה, משיקה מרכז ענן לאבטחה של יישומים עסקיים מהדור הבא אשר פעילותו תחל ב-14 במרץ 2023 בתל אביב 
מערכת ice | 
חיים זליקובסקי (צילום רדוור)
רדוור (Radware) (NASDAQ: RDWR), מובילה עולמית המספקת פתרונות אבטחה, זמינות, וביצועים גבוהים של רשתות תקשורת ארגוניות, מרכזי מחשוב ואפליקציות, משיקה מרכז ענן לאבטחה של יישומים עסקיים מהדור הבא אשר פעילותו תחל ב-14 במרץ 2023 בתל אביב (משרדי המטה של החברה ממוקמים גם הם בת"א).
פתיחת מרכז האבטחה הנו חלק מיוזמת צמיחה אסטרטגית של שירותי האבטחה בענן של החברה המתמקדת בחדשנות וצמיחה. המרכז החדש מצטרף למרכז האבטחה בענן להגנה מהתקפות מניעת שירות- DDoS שכבר קיים בישראל.
השקת המרכז הישראלי החדש מגיעה בהמשך להתרחבות גלובלית משמעותית של שירותיי החברה באוסטרליה, קנדה, צ'ילה, איטליה, ניו זילנד, טאיוואן ואיחוד האמירויות הערביות. המתקנים הנם חלק מרשת שירותי האבטחה בענן העולמית של רדוור, הכוללת יותר מ-50 מרכזי אבטחה ומספקת יכולת הגנה מהתקפות של 12Tbps.
המרכזים מאפשרים ללקוחות להתגונן מפני מגוון התקפות כגון מניעת שירות, התקפות על אפליקציות, תעבורת בוטים זדונית והתקפות על ממשקי  API, ונועדו למנוע האטה (latency)  ביישומים ולהגביר את זמינותם. המרכז החדש בישראל גם יאפשר לארגונים ממשלתיים ופיננסים להגן על האפליקציות שלהם בלי הצורך לשלוח את הנתונים שלהם מחוץ לגבולות המדינה. 
"מרכזי האבטחה של רדוור מספקים שרותי ענן גלובליים של אבטחת רשת ויישומים עמידים וזמינים ברמה גבוהה", אמר ציון צבי, מנכ"ל ב-Trustnet, חברת אינטגרציה וייעוץ מובילה בתחום אבטחת המידע והסייבר. עוד הוסיף צבי: "הרחבת הענן העדכנית של רדוור מציעה שירות מעולה לארגונים ישראלים הזקוקים לזמני תגובה מהירים ולהגנה מדורגת".
מרכז הענן הישראלי הוא חלק מפתרון שירותי ענן להגנת יישומים של רדוור, הנותן הגנה הוליסטית ומלאה של 360-מעלות על היישומים. החברה מציעה שירותים מבוססי ענן שכוללים  (WAF) Web Application Firewall, ניהול בוטים, הגנת API, הגנת DDoS בשכבת יישומים, והגנת Client Side Protection.
האבטחה מבוססת על אלגוריתמים אוטומטיים, מבוססי AI, הלומדים התנהגות משתמש לגיטימית ואז מפרידים בין תעבורה זדונית לתעבורה לגיטימית כדי לספק רמה גבוהה יותר של אבטחת יישומים עם תוצאות  false positive נמוכות יותר. עשרות לקוחות ישראלים מסתמכים על שירותי אבטחת הענן של רדוור.
על פי דו"ח ניתוח האיומים הגלובלי של רדוור לשנת 2022, מספר התקפות ה-DDoS עלה ב-150% בהשוואה לשנת 2021. התקפות של יישומי אינטרנט ו-API עלו ב-128% משנה לשנה, עליה דרמטית יותר  מהעלייה של 88% שנראתה בהתקפות בין 2020 ל-2021.
"לאור ההיקף, התדירות והתחכום ההולך ומתגבר של התקפות סייבר והביקוש העסקי החזק, אנו ממשיכים להרחיב את הרשת הגלובלית של מרכזי האבטחה בענן שלנו ביעדים מרכזיים", אמר חיים זליקובסקי, סגן נשיא לשירותי אבטחה בענן עבור רדוור. עוד הוסיף זליקובסקי: "מרכזי האבטחה בענן שאנו מציעים משלבים הגנה מתקדמת וביצועים ברוחב פס גבוה במיוחד כדי להתגונן מפני התקפות הרשת והאפליקציות המזיקות וההרסניות ביותר."
אנליסטים מובילים בתעשייה כגון: Forrester Research, Gartner, GigaOm, KuppingerCole ו-Quadrant Knowledge Solutions ממשיכים להכיר ברדוור כמובילת שוק בתחום אבטחת סייבר. החברה זכתה בפרסים רבים על הגנת היישומים וה-API, WAF, ניהול בוטים ופתרונות הגנת DDoS.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה